کارگردان تئاتر «حسنک کجایی»؛

محور نمایش «حسنک کجایی؟» اتحاد و همبستگی است

  • شناسه خبر: 71291
محور نمایش «حسنک کجایی؟» اتحاد و همبستگی است

شاه نظری کارگردان نمایش «حسنک کجایی» اتحاد و همبستگی را محور این نمایش عنوان کرد.

خانه » آخرین اخبار » محور نمایش «حسنک کجایی؟» اتحاد و همبستگی است

غلامرضا شاه نظری کارگردان نمایش «حسنک کجایی» در حاشیه اجرای این تئاتر در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه استارت این کار از ابتدای ماه رمضان زده شد، گفت: نمایش «حسنک کجایی» ویژه کودکان و خانواده ها در طول سه هفته آماده شد.

شاه نظری اتحاد و همبستگی را محور نمایش «حسنک کجایی» عنوان کرد و افزود: مضمون این نمایش تأثیر همفکری و اتحاد در پیروزی مقابل مشکلات می باشد.

وی گروه هنری شهرزاد را مبدع اجراهای شاد و موزیکال در رفسنجان دانست و گفت: پیش از این بستر این اجراها در شهرستان وجود نداشت که پس از آغاز فعالیت گروه هنری شهرزاد برپایی جشن های مدارس و پایان سال و … را در دستور کار قرار دادیم.

غلامرضا شاه نظری کارگردان تئاتر_رفسنجان_خانه خشتی

این کارگردان تئاتر در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی“، مبنی بر سلامت محیط های نمایش در رفسنجان گفت: خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان می توانند به آموزشگاه ها و گروه های هنری مجاز و مورد تأیید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نمایند.

وی به وجود ذهنیت های منفی در مورد تئاتر اشاره کرد و ادامه داد: بهتر است شهروندان به شایعات موجود دامن نزنند چرا که در این حوزه پراکندگی شایعات موجب بدنام شدن آن مرکز هنری می شود.

شاه نظری با بیان اینکه اعضای گروه هنری شهرزاد مانند یک خانواده در کنار هم حضور دارند، افزود: من در گروه مراقب رفتار اعضا هستم و با کوچک ترین خطایی برخورد می کنم.

این کارگردان تئاتر با اشاره به تأثیرگذاری نمایش بر روی بچه ها، افزود: امروزه می توان از طریق تئاتر به بچه ها آموزش هایی داد که تأثیر آن به مراتب بیشتر از مدارس است.

برچسب ها:
تئاتر حسنک کجایی خانه خشتی رفسنجان نمایش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عباس باقری

    لطفا یک صفحه برای ارشیو اضافه کنید ممنون
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان