نجات اتوبوس حامل دانش‌آموزان از پرتگاه

  • شناسه خبر: 712
نجات اتوبوس حامل دانش‌آموزان از پرتگاه

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان گفت: دانش‌آموزانی که اتوبوس حامل آنها بر اثر بارش برف به لبه پرتگاهی در ۴۰ کیلومتری رفسنجان هدایت شد، نجات یافتند. حسن امینی‌رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: صبح امروز اتوبوسی حامل ۴۰ دانش‌آموز که از اردوی مشهد به […]

خانه » رفسنجان » نجات اتوبوس حامل دانش‌آموزان از پرتگاه

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان گفت: دانش‌آموزانی که اتوبوس حامل آنها بر اثر بارش برف به لبه پرتگاهی در ۴۰ کیلومتری رفسنجان هدایت شد، نجات یافتند.
حسن امینی‌رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: صبح امروز اتوبوسی حامل ۴۰ دانش‌آموز که از اردوی مشهد به انار بر می‌گشتند بر اثر بارش برف اتوبوس آنها به لبه پرتگاهی در ۴۰ کیلومتری رفسنجان هدایت شد.

وی افزود: دو اکیپ از نیروهای امداد جاده‌ای هلال‌احمر رفسنجان و اداره راه و همچنین ۱۱۵ زرند این اتوبوس را که نزدیک به سقوط کردن بود نجات داده و دانش‌آموزان در محل اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای روستای دره‌جوز اسکان داده شدند تا پس از باز شدن راه توسط امدادگران جاده، اتوبوس آنها را به مقصدشان برساند.

وی افزود: بر اثر لغزنده بودن جاده سرچشمه و خارج شدن اتومبیل‌ها از جاده و بسته شدن راه اکیپی از نیروهای امداد جاده‌ای هلال‌احمر وارد عمل شده و خودورهایی که در برف مانده بودند را نجات دادند.

امینی‌رنجبر خاطرنشان کرد: جاده سرچشمه هم‌اکنون نیمه‌باز است، اما با این وجود هماهنگی نیروی انتظامی و اداره راه را می‌طلبد در صورت یخ زدن جاده در محل مستقر باشند تا حوادث احتمالی را پوشش دهند.

وی به برف‌گیر شدن جاده راویز نیز اشاره و بیان کرد: اکیپی از امداد جاده آن منطقه را نیز پوشش می‌دهند و به یاری در راه ماندگان این جاده می‌شتابند.

 

برچسب ها:
نجات اتوبوس حامل دانش‌آموزان از پرتگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان