رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان مطرح کرد؛

رفسنجان در مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم خوش درخشید

  • شناسه خبر: 71173
رفسنجان در مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم خوش درخشید

مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم به میزبانی شهرستان رفسنجان و با حضور تیم هایی از کرمان و یزد برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان در مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم خوش درخشید

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم به میزبانی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم هایی از کرمان و یزد صورت گرفت.

وی گفت: در بخش کلاس آزاد بانوان ثریا یزدان پناه از رفسنجان، الهام خداپرست از کرمان و رز سادات سجادی از یزد نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات بودند.

راکی در ادامه افزود: در بخش کلاس زیر ۱۵۰۰ (۱۵۰۰-) آقایان وحید شهریاری از کرمان، اشکان اکبری از یزد و محمد جواد سرچشمه پور از رفسنجان و همچنین در بخش کلاس بالای ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ (۱۵۰۰+) مجتبی پورحسنی از یزد ، سعید اسماعیل زاذه و امین ملامحمدی از رفسنجان نفرات اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی رفسنجان یادآور شد: در مجموع تیمی این دوره از مسابقات رفسنجان اول، یزد دوم و کرمان سوم شدند.

راکی در پایان از همکاری روابط عمومی شهرداری، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با حضور رؤسای هیئت های ورزشی از شهرستان های بافت، کرمان، یزد ، سیرجان و رفسنجان، صالح نیا رئیس اداره ورزش و جوانان، رفیعی عضو شورای شهر رفسنجان، منصور رسولی از فدراسیون موتورسواری و اتومبیل انی جمهوری اسلامی ایران بعنوان ناظر این مسابقه و جمع کثیری از جوانان و علاقمندان به مسابقات اتومبیل رانی، در پیست کارتینگ اتومبیل رانی شهرداری رفسنجان برگزار شد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان رفسنجان در مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم خوش درخشید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان