امام جمعه رفسنجان :

ارتکاب گناه در محیط عام جامعه به دلیل ضعف کارآمدی مدیران نظام است

  • شناسه خبر: 71140
ارتکاب گناه در محیط عام جامعه به دلیل ضعف کارآمدی مدیران نظام است

امام جمعه فسنجان ارتکاب به گناه درمحیط عام در جامعه را دلیل ضعف کارآمدی مدیران نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: افرادی که کارگزاران نظام هستند باید کارآمدی لازم داشته باشند تا جامعه به راحتی به سمت گناه نرود.

خانه » آخرین اخبار » ارتکاب گناه در محیط عام جامعه به دلیل ضعف کارآمدی مدیران نظام است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان به تعامل نظام اجتماعی با نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: باید از تفرقه‌، دشمنی و قهر با یکدیگر دوری کرد و آثار اتحاد و همبستگی در جامعه زیاد است .

وی ارتکاب به گناه درمحیط عام در جامعه را دلیل ضعف کارآمدی مدیران نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: نظام اسلامی کارآمدی خود را دارد، این همه توانمندی و عزتمندی که در دنیا داریم به واسطه همین کارآمدی است، اما افرادی که کارگزاران نظام هستند باید کارآمدی لازم داشته باشند تا جامعه به راحتی به سمت گناه نرود.

رمضانی پور با اشاره به اینکه افراد جامعه نباید جرات برگناه داشته باشند بیان داشت: این درست نیست که‌ دانشجویان از مسئولان فرهنگی دانشگاه نترسند و به راحتی با بد‌حجابی در دانشگاه حضور داشته باشند.

وی به سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله طالقانی در تهران اشاره کرد و گفت: نماز جمعه مصداق ذکر الهی و فریضه واجب تاخیری است و برخی فقها نماز جمعه را واجب عینی می‌دانند.

رمضانی پور افزود: نماز جمعه در بیش از ۸۳۰ جایگاه در کشور به بهترین وجه برگزار می‌شود و کارهای فرهنگی عظیمی در این جاها انجام می‌شود.

وی همچنین به استقبال از ۲۱ شهید غواص در استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: دو شهید متعلق به رفسنجان است و روز شهادت امام صادق (ع) تشییع این عزیزان برگزار می‌شود.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: دنیای جنایتکار غرب اگر می‌خواهد دم از حقوق بشر بزند، باید به قانون اساسی بزرگ الهی یعنی قرآن کریم و نهج‌البلاغه مراجعه کند و حقوق بشر انسانی را از منابع غنی روایات و سنت ما استفاده کند.

وی به رفع تصرف ۱۲ هکتار از اراضی دولتی با همکاری فرماندار و شورای تامین‌، اداره راه و شهرسازی و دادستان رفسنجان در پنجم مرداد ماه اشاره کرد و متذکر شد: این کار باید ادامه داشته باشد این متصرفان باید از جامعه برچیده شوند و با آنها مقابله کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان