در آستانه مذاکرات هسته‌ای صورت گرفت :چراغ سبز فتنه گران برای غرب

  • شناسه خبر: 7107
در آستانه مذاکرات هسته‌ای صورت گرفت :چراغ سبز فتنه گران برای غرب

خانه خشتی: جمعی از نمایندگان فراری مجلس در دوره اصلاحات، در ادعایی تازه و با صدور بیانیه‌ای خواستار دست کشیدن ایران از حقوق هسته‌ای شده و اظهار امیدواری کردند که سبزها هنوز هم می‌توانند در سقوط نظام اسلامی تاثیر گذار باشند. خانه خشتی به نقل از فارس ، سایت جرس متعلق به ” شورای دو […]

خانه » آخرین اخبار » در آستانه مذاکرات هسته‌ای صورت گرفت :چراغ سبز فتنه گران برای غرب

خانه خشتی: جمعی از نمایندگان فراری مجلس در دوره اصلاحات، در ادعایی تازه و با صدور بیانیه‌ای خواستار دست کشیدن ایران از حقوق هسته‌ای شده و اظهار امیدواری کردند که سبزها هنوز هم می‌توانند در سقوط نظام اسلامی تاثیر گذار باشند.

خانه خشتی به نقل از فارس ، سایت جرس متعلق به ” شورای دو نفره موسوم به راه سبز امید” نوشت :” فاطمه حقیقت جو، احمد سلامتیان، علی مزروعی، علی اکبر موسوی خوئینی، حسن یوسفی اشکوری، با صدور بیانیه ای ضمن در خواست از بازگشت حامیانشان به بدنه فتنه، خواستار دست کشیدن ایران از حقوق هسته‌ای خود شدند.

بنا بر این گزارش، اپوزیسیون فراری جریان اصلاحات در بیانیه مذکور ضمن در خواست از ملت ایران برای دست کشیدن از حقوق هسته ای خودشان از آنان خواستند تا با فشار بر حکومت ، مسئولین را از ادامه فعالیت های صلح آمیز هسته ای و نیز حمایت از دولت سوریه در جریانات اخیر باز دارد.

آنچه از متن بیانیه اخیر چند تن از عاملان فراری فتنه ۸۸ بر می آید ، اتاق فکر فتنه از انتشار چنین بیانیه ای چند هدف را می تواند دنبال کند:

۱- پیگیری پروژه دادن نفس مصنوعی به جریان مرده سبز در ایران در جهت کشاندن دوباره مردم به خیابان ها در آستانه سالگرد فتنه ۸۸ .

۲- حمایت از سیاست کشورهای غربی در رابطه با فشار به حکومت بشار اسد و تحریک ملت ایران برای فشار به نظام برای دست کشیدن حمایت دولت سوریه.

۳- چراغ سبز به غرب با اعلام برائت از حمایت پرونده صلح آمیز هسته ای ایران و فراخوان ملت برای دست کشیدن از حقوق حقه هسته ای خود برای جلب اعتماد غرب.

۴- خودنمایی تازه برخی چهره های فراموش شده در جنبش فتنه نظیر اشکوری و مرزوعی که مدتی است زیادی است در عرصه اپوزیسیون ظاهر نمی شوند.

به عنوان جمع‌ بندی می‌توانیم بگوییم با توجه به تجربه سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و بنا بر اسناد و مدارک، با قاطعیت می‌توان گفت که مجموعه گروهک‌های ضد انقلاب و اپوزیسیون داخل و خارج از نظام توان راه‌اندازی جریان مخالف علیه نظام و به عبارت دیگر براندازی را نداشته و نخواهد داشت ولی خیانت نیروهای داخلی و سران فتنه‌ گر ضدانقلاب سبب زنده شدن برخی شبکه های اجتماعی زیر سایه سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای بیگانه در سال ۸۸ شد که با هوشیاری و حضور پرشور مردم فهیم و آگاه کشورمان و آمادگی همه نهادهای انقلابی کشور و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی نظام و مهم‌تر از همه تدابیر هوشمندانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب، منجر به خنثی شدن طرح شوم آنان شد ، اما امروز با کوتاه ماندن دست عناصر فتنه از بدنه انسانی خود ، سران جنبش مرده سبز دست به هر حربه و عامل تحریک کننده ای برای بازگشت آن به عرصه سیاسی و مبارزاتی علیه نظام می زنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان