کوچکترین اشتباه قطار پیشرفت بخش کشکوئیه را از ریل خارج می کند

  • شناسه خبر: 71069
کوچکترین اشتباه قطار پیشرفت بخش کشکوئیه را از ریل خارج می کند

مدتیست قطار پیشرفت های کشکوئیه روی ریل قرار گرفته ، کوچکترین اشتباه قطار پیشرفت بخش را از ریل خارج خواهد کرد .

خانه » آخرین اخبار » کوچکترین اشتباه قطار پیشرفت بخش کشکوئیه را از ریل خارج می کند

به گزارش “خانه خشتی“، تکثر دیدگاهها در شورا و تنوع نگاهها تنها زمانی به وحدت عملی و همدلی عینی منجر می شود که توجه اعضاء محترم شوراها چه در شهر و چه در روستاها معطوف به آموزه های دینی ، نگاه تخصصی و فنی با نیت حفظ منافع شهروندان باشد.

بخش کشکوئیه جای آزمون و خطا نیست و استمرار روند حرکتی پیشرفت بخش کشکوئیه نیازمند تصمیمات آگاهانه ۷۰عضو شورا دربخش کشکوئیه است.

عده ای نباید به گونه ای عمل کنند که اگر سئوالی شد چرا در دوره  مسئولیت کم کاری شده است، پاسخی برای ارائه نداشته باشند و باید یادآور شد این خیلی مناسب نیست که پس از برگزاری انتخابات به شکلی سخن گفته شود که با قبل از آن متفاوت باشد ، مردم انگیزه این نوع چرخش ها را به خوبی درک می کنند.

کسب اعتماد مردم یک بحث است اما حفظ این اعتماد مهم تر است، مبادا با اظهار نظر و یا انجام عملی اقدامی شود که این اعتماد خدشه دار شود.

البته باید گفت تاکنون دربخش کشکوئیه اعضاء شورای شهر و روستاهای تابعه با عمل مناسب و کار جمعی مطلوب به خوبی قدردان اعتماد مردم بوده اند .

مدتیست قطار پیشرفت های کشکوئیه روی ریل قرار گرفته ، کوچکترین اشتباه قطار پیشرفت بخش  را از ریل خارج خواهد کرد .

حضور مردم بخش کشکوئیه در انتخابات گذشته سبب تکمیل حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب شد و تکلیفی برای اعضاء منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا که با همدلی و همکاری روند مثبت پیشرفت بخش کشکوئیه را ادامه داده و در جهت تحقق حماسه اقتصادی و رفاه و آبادانی منطقه گام های اساسی بردارند . به امید فردایی روشن

 یادداشت از علی محرابی زاده

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان