نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

آلایندگی مس میزان سرطان در رفسنجان را به ۶ درصد بیش از میانگین کشوری رسانده است

  • شناسه خبر: 71067
آلایندگی مس میزان سرطان در رفسنجان را به ۶ درصد بیش از میانگین کشوری رسانده است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان سرطان در رفسنجان ۱۹ درصد است در حالیکه میانگین کشوری ۱۳ درصد است و اینها از آلودگی مس و هوا است.

خانه » آخرین اخبار » آلایندگی مس میزان سرطان در رفسنجان را به ۶ درصد بیش از میانگین کشوری رسانده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حسین آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: راه قرآنی پیش روی ماست، راه پیشرفت ما ایستادگی و مقاومت بر اصول است و با تکیه بر مبانی اعتقادی و حمایت از سیاست های تولید محور و اقتصاد مقاومتی می توانیم از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم و کشور را اداره کنیم.

وی افزود: در توانایی درونی تردید نکنیم و مردم را وارد اقتصاد کنی؛ امروز ایران با درایت رهبر فرزانه انقلاب با ثبات ترین کشور در منطقه است وباید در نهادینه کردن ارزش های انقلاب کار کنیم .
آذین به مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ اشاره کرد و گفت:امیدواریم در ادامه مسیر بدعهدی طرف مقابل را نبینیم هر چند که بعد از تصویب قطعنامه شورای امنیت اولین دبه ها شروع شد و مکانیزم ماشه را از هشت سال به ۱۳ سال افزایش دادند و این نشان دهنده بی صداقتی آنهاست .

وی در ادامه بودجه شهرستان رفسنجان را نسبت به سایر شهرستان های استان اندک دانست و گفت:رفسنجان با جمعیت بالای ۳۰۰ هزار نفر بودجه ای نصف شهرستان هایی با جمعیت کمتر دارد، اگر ما از حق آلایندگی استفاده می کنین چون متحمل آلودگی نیز هستیم.

آذین خاطرنشان کرد: میزان سرطان در رفسنجان ۱۹ درصد است در حالیکه میانگین کشوری ۱۵ درصد است و اینها از آلودگی مس و هوا است، آب رفسنجان نیز ۱۰ برابر میزان جهانی حاوی آرسنیک است.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به بدهی بیش از ۲۰ میلیارد تومان واحدهای تولیدی شهرستان به شرکت آب و گاز اشاره کرد و بیان داشت: تعرفه گاز برای تمامی واحدهای تولیدی پرمصرف و کم مصرف یکی است و این با عدالت هم خوانی ندارد، در اجرای قانون هدفمندی هم در دولت گذشته و هم دولت فعلی به یارانه تولید پرداخته نشده است با اینکه تعرفه ها افزایش یافته است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مردم

    دوباره تایید و تکذیب کردنهای نمایندمون!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان