کارشناس قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان رفسنجان خبر داد؛

جلسات قرائت تخصصی آموزش صوت و لحن قرآن کریم در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 70980
جلسات قرائت تخصصی آموزش صوت و لحن قرآن کریم در رفسنجان برگزار می شود

زینلی گفت: جلسه تخصصی قرائت قرآن ویژه برادران با هدف شناسایی نیروهای علاقه مند به هنر زیبا خوانی قرآن و ارائه الگوهای جدید به منظور انس بیشتر جوانان با کلام الله مجید برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » جلسات قرائت تخصصی آموزش صوت و لحن قرآن کریم در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزاری دومین جلسه قرائت تخصصی آموزش صوت و لحن قرآن کریم در رفسنجان گفت: جلسات تخصصی قرائت قرآن کریم ویژه برادران که دوره های قرائت قرآن کریم تا سطح صوت و لحن و وقف و ابتداء را گذرانده اند با همکاری هیئت امناء مسجد الزهراء (س) و مربی صوت و لحن آقای رضا رنجبر در رفسنجان برگزار می شود.

وی افزود: شناسایی نیروهای مستعد و علاقه مند به هنر زیبا خوانی قرآن کریم و استفاده از ابعاد هنری قرآن و ارائه الگوهای جدید به منظور انس بیشتر جوانان با کلام الله مجید از مهمترین اهداف این گونه جلسات می باشد.

امیر زینلی نسب شناسایی، رشد و هدایت استعدادهای نوجوانان به سمت و سوی انس با قرآن‌ کریم و ایجاد حس رقابت سالم در بین نوجوانان بر اساس اصل قرآنی « فاستبقو الخیرات» را از دیگر اهداف این گونه جلسات برشمرد و اظهار داشت: خداوند زیباست و زیباییها را دوست دارد و تلاوت قرآن کریم با صوت زیبا و نیکو موجب زیباتر شدن و جلب توجه خواننده قرآن و شنونده آن به کلام الهى شده و بیم‌ و امید به خداوند را در دل آنان جایگزین مى‌ کند.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر (ص) که فرمودند قرآن را با صداى نیکو بخوانید، گفت: صداى نیکو بر زیبایى قرآن مى‌افزاید و مستحب است قرآن با‌ صوت نیکو خوانده شود.

شایان ذکر است، این جلسات دوشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهراء (س) زیر نظر قاری برجسته آقای رضا رنجبر برگزار می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دومين جلسه قرائت تخصصی آموزش صوت و لحن قرآن كريم در رفسنجان برگزار شد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان