معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری؛

مهندسی زده نشویم/ در عین توجه به علاقه شخصی خود، به بازار کار نیز توجه کنید

  • شناسه خبر: 70961
مهندسی زده نشویم/ در عین توجه به علاقه شخصی خود، به بازار کار نیز توجه کنید

نژادی گفت: به فکر خلاقیت باشید و کلیشه ها را بشکنید، همه مهندسی زده نشویم، علایق خود را فراموش نکنید و در عین توجه به علاقه به بازار کار نیز توجه کنید.

خانه » آخرین اخبار » مهندسی زده نشویم/ در عین توجه به علاقه شخصی خود، به بازار کار نیز توجه کنید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در همایش تخصصی مشاوره کنکور در جمع دانش آموزان با بیان اینکه در جامعه امروزی به دانش بیشتر از مهارت اهمیت داده می شود، گفت: همه ی ما آزمون و خطاهای زیادی داشتیم که خیلی جاها را اشتباه رفتیم و خیلی جاها را به لطف خداوند در مسیر درست حرکت کرده ایم اما آنچه ضروری است در مقیاس های متفاوت، فکر کردن است.

نژادی با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای ملی اظهار کرد: در مقیاس فردی ممکن است که ایده ال هریک از ما این باشد که به بهترین موقعیت اجتماعی برسیم که اگر لیاقت داشته باشیم می توانیم ناهمواری ها را بپذیریم و حتی با تلاش مضاعف به اهداف برسیم اما یک گام بالاتر بحث این است که با انتخاب این رشته تحصیلی، چقدر حضور ما می تواند در کشور سرنوشت ساز باشد و چقدر می توانیم به پایداری کشور کمک کنیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری توجه به توسعه منطقه ای و متوازن کشور را ضروری دانست و گفت: شاید همه ی دانش آموزان آرزو داشته باشند که در بهترین دانشگاه کشور درس بخوانند اما اکنون فضای مجازی امکان بهره مندی از بهترین مقاله های علمی دنیا را فراهم ساخته است، پس باید در نظر داشته باشید که در کنار این هدف به بررسی هزینه های جانبی تصمیم خود نیز بپردازید.

وی خواستار مشارکت همه جوانان و بویژه پسران جوان در مشارکت اقتصادی کشور شد و افزود: تغییرات جامعه بسیار بالاست و تغییرات تکنولوژی جهان نه روزبه روز، بلکه ثانیه به ثانیه است و باید بر اساس این تغییرات، روزآمد عمل نمود.

نژادی خطاب به دانش آموزان گفت: به فکر خلاقیت باشید و کلیشه ها را بشکنید، همه مهندسی زده نشویم، علایق خود را فراموش نکنید و در عین توجه به علاقه به بازار کار نیز توجه کنید.

وی افزود: دانش آموزانی که در ابتدای راه دانشگاه قرار دارید به این فکر کنید که کارآفرین باشید، شرایط اقتصادی را ببینید و هرینه و فایده درس خواندن و هزینه های جانبی آن را بسنجید.

برچسب ها:
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان