امام جمعه کشکوئیه:

آرزوی به رسمیت شناختن اسرائیل را به گور ببرید/ آلمان به دنبال صادرات محصولاتش به ایران است

  • شناسه خبر: 70618
آرزوی به رسمیت شناختن اسرائیل را به گور ببرید/ آلمان به دنبال صادرات محصولاتش به ایران است

امام جمعه کشکوئیه گفت: در سفراخیر معاون صدر اعظم آلمان مسئولین ذوق زده بودند در صورتیکه قبل از سفر،شرط سفر به ایران را به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی انقلاب اسلامی عنوان کرده بود وباید این آرزو را به گور ببرند.

خانه » آخرین اخبار » آرزوی به رسمیت شناختن اسرائیل را به گور ببرید/ آلمان به دنبال صادرات محصولاتش به ایران است

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام محمد محرابی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کشکوئیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید فطر گفت:مقام معظم رهبری نکات راهبردی برای کشور وجهان اسلام ترسیم کرد.

وی افزود: مدت زیادیست که از رسانه های بیگانه ودر برخی مواقع در مطبوعات ورسانه های داخلی زمزمه هایی در رابطه با نا امید شدن از انقلاب به گوش می خورد،عده ای در ماه مبارک رمضان سخن از تسلیم شدن ملت ایران در برابرمستکبران به میان آوردند وبرای سخنان خود توجیهی مانند صلح امام حسن(ع) را بیان کردند.

محرابی زاده افزود: مقایسه ملت ایران با مردم زمان امام حسن (ع) کارنادرستی است وباید یادآور شد اطرافیان امام حسن (ع) افرادی ترسو وخائن بودند که صلح امام (ع) به دلیل خیانت اطرافیانش صورت گرفت،نباید عده ای درکشور ملت شجاع وولایتمدار ایران را با مردم خائن زمان امام حسن(ع) مقایسه کرد.

محرابی زاده گفت:ملت ایران در تمامی صحنه ها حضور داشته وازانقلاب ونظام دفاع کرده وپشتیبان ولایت بوده است.

وی تصریح کرد:ملت ایران را نباید از زبان عده ای نا آگاه وکج فهم شناخت،باید از حرکت ،شعار واهدافش شناخت،حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را به رج جهانیان کشاند.

خطیب جمعه کشکوئیه در ادامه گفت: تیم دیپلماسی ایران نباید بگذارد طرف مقابل از مسیر مشخص شده در توافقات خارج شود،باید راهکارمناسبی پیش بینی شودکه برنامه های هسته ای بر اساس توافقات پیش برود.

وی افزود: در سفراخیر معاون صدر اعظم آلمان مسئولین ذوق زده بودند در صورتیکه قبل از سفر،شرط سفر به ایران را به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی انقلاب اسلامی عنوان کرده بود وباید این آرزو را به گور ببرند،ما از ملت مظلوم فلسطین ویمن دفاع میکنیم ومورد حمایت ایران اسلامی خواهدبود.مسئولین بدانند آلمان فقط به دنبال رابطه با ایران برای صادرات محصولاتش به ایران است.

محرابی زاده گفت: برخی در چند روز اخیر ازاعلام آمادگی یک شرکت آمریکایی که محصولاتش همبرگر وچیپس که گفته میخواهد در ایران یک رستوران بزند آنقدر ذوق زده شده اند،مگر ملت ما گرسنه چیپس وهمبرگر آمریکایی هستند،ملت ایران ۳۶ سال جنگ تحمیلی هشت ساله،تحریمهای اقصادی ومالی را تحمل کرده اندو مرگ برآمریکا ومرگ بر اسرائیل در ایران در هیچ مقطعی از زمان به پایان نمیرسد.

امام جمعه کشکوئیه با اشاره به سوم مرداد به عنوان روز تخریب بارگاه ائمه بقیع، خاطرنشان کرد: کج‎فهمی و عناد وهابیت نسبت به اسلام ناب موجب شد تا این تخریب صورت گیرد وتمدن جهان اسلام نابود شد.

خطیب جمعه کشکوئیه با اشاره به پنجم مرداد سال ۵۷ به عنوان سالروز عملیات مرصاد، گفت: با وجود اینکه دشمن تصور می‎کرد ظرف ۴۸ ساعت ایران را فتح کند، مقاومت و ایستادگی مردم موجب شد تا موفقیت لازم کسب نشود.

تنظیم از : علی محرابی زاده

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان