ثبت‌نام ۱۸ هزار داوطلب در آزمون استخدامی کرمان

  • شناسه خبر: 7035
ثبت‌نام ۱۸ هزار داوطلب در آزمون استخدامی کرمان

خانه خشتی: معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان گفت: ۱۸ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی سال ۹۱ استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش خانه خشتی از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین مرحله آزمون استخدامی سال ۹۱ استان کرمان صبح جمعه ۲۶ خرداد ماه راس […]

خانه » آخرین اخبار » ثبت‌نام ۱۸ هزار داوطلب در آزمون استخدامی کرمان

خانه خشتی: معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان گفت: ۱۸ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی سال ۹۱ استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خانه خشتی از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین مرحله آزمون استخدامی سال ۹۱ استان کرمان صبح جمعه ۲۶ خرداد ماه راس ساعت هشت و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: داوطلبان شرکت در این آزمون باید با توجه به کارت ورود به جلسه خود که از سایت دریافت کرده‌اند، محل حوزه امتحانی خود را شناسایی کرده و حضور یابند.

مهرشاد با بیان اینکه ۵۳ حوزه برای برگزاری آزمون تدارک دیده شده است، افزود: درب‌های سالن از ساعت هفت به روی شرکت‌کننده‌ها باز است و آزمون راس ساعت هشت و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۸ هزار داوطلب در آزمون استخدامی استان کرمان تصریح کرد: ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در این مرحله انتخاب و در نهایت با انجام مصاحبه و گزینش ۹۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

مهرشاد خاطرنشان کرد: سئوالات عمومی برای همه رشته‌ها یکسان است و ۷۰ دقیقه برای پاسخگویی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: سئوالات تخصصی نیز براساس رشته و دستگاه انتخابی تهیه و مدت زمان پاسخگویی به آنها بر روی فرم آزمون درج شده است.

مهرشاد ابراز داشت: ۲ هزار عامل اجرایی در برگزاری آزمون حضور دارند و تمام تمهیدات لازم را برای شرایط مطلوب فراهم می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان بیان داشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، رفسنجان و جیرفت در این ساعت آزمون استخدامی خود را برگزار می‌کنند.

مهرشاد افزود: در مجموع ثبت‌نامی‌ها ۹ هزار و ۸۰۰ نفر زن و ۸ هزار و ۲۶۰ نفر مرد هستند.

وی تصریح کرد: این آزمون به صورت همزمان در ۱۰ استان برگزار می‌شود و تمام سئوالات از مرکز ارسال شده است.

به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان امشب به منظور پاسخگویی به سئوالات احتمالی داوطلبان آزمون استخدامی استان کرمان در برنامه‌ شب‌های کرمان حضور می‌یابد.

شهروندان کرمان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۳۴۱۰ و تماس تلفنی با شماره‌های ۱۶۲ ویژه کرمان و ۲۲۳۸۸۱۷ و ۲۲۳۸۸۱۸ ویژه شهرستان‌ها سئوالات خود را مطرح کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان