امام جمعه رفسنجان؛

مردم صبر کنند تا بیانیه ها و توافقات تثبیت شود

  • شناسه خبر: 70260
مردم صبر کنند تا بیانیه ها و توافقات تثبیت شود

امام جمعه رفسنجان گفت: با تأکید بر اینکه مردم باید صبر کنند تا این بیانیه ها و توافقات توسط کنگره آمریکا و مجلس شورای اسلامی تثبیت شود.

خانه » آخرین اخبار » مردم صبر کنند تا بیانیه ها و توافقات تثبیت شود

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با ابراز خرسندی از به ثمر نشستن حاصل تلاش ۲۲ ماهه سربازان عرصه دیپلماسی، گفت: با هدایت های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، تلاش های دولت و استقامت و صبر تیم مذاکره کننده مخصوصاً وزیر امور خارجه یک بیانیه حاصل از توافق خوب صادر شد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور با بیان اینکه تمام اصول و خطوط قرمز ترسیم شده طبق صحبت های رییس جمهور و وزیر خارجه بعد از جمع بندی مذاکرات در این توافق رعایت شده است، افزود: مردم طالب توافقی خوب و ارزشمندند تا عزت، عظمت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی را به همراه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید صبر کنند تا این بیانیه ها و توافقات تثبیت شود، اظهار کرد: بعد از تثبیت توافقات در کنگره امریکا و مجلس شورای اسلامی، مردم می توانند اظهار نظر کنند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان ادامه داد: شایسته است مردم این امر را به بزرگان نظام، رهبر حکیم انقلاب، دولت، مجلس و دستگاه قضایی واگذار کنند تا با هوشیاری، هوشمندی و بصیرت مردم نتایح خوب و ارزشمندی در ماه های آینده اعلام شود.

برچسب ها:
آمریکا توافق توافق خوب دولت ظریف مجلس مذاکرات هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • توافق

    توافق هسته ای مبارک چشم بعضی ها کور

    دلسوز

    اگر شما آیه یاس نخونید تثبیت میشه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان