قائم مقام مدیر کل ارشاد استان؛

محمدآبادی بهترین گزینه برای ارشاد رفسنجان بود/ منتظر نوروز فرهنگی و هنری باشید

  • شناسه خبر: 70255
محمدآبادی بهترین گزینه برای ارشاد رفسنجان بود/ منتظر نوروز فرهنگی و هنری باشید

قائم مقام مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت: ایمان محمدآبادی بهترین گزینه برای اداره ارشاد رفسنجان در این موقعیت بود و قطعاً شهرستان راور ضرر خواهد کرد.

خانه » آخرین اخبار » محمدآبادی بهترین گزینه برای ارشاد رفسنجان بود/ منتظر نوروز فرهنگی و هنری باشید

وفایی قائم مقام مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص انتخاب ریاست اداره ارشاد راور به عنوان رییس اداره ارشاد رفسنجان، گفت: بنای ما بر این است که از مجموعه نیروهای داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده کنیم؛ به همین منظور سعی کردیم فردی را انتخاب کنیم که هم تجربه کاری ریاست را داشته و هم به مسائل فرهنگ و هنر آشنا باشد.

وفایی با بیان اینکه سرپرست جدید اداره ارشاد رفسنجان تعامل خوبی با جامعه فرهنگ و هنر دارد، اظهار کرد: ایمان محمدآبادی بهترین گزینه برای اداره ارشاد در این موقعیت بود و قطعاً شهرستان راور ضرر خواهد کرد.

وی از رایزنی به منظور انتخاب ریاست اداره ارشاد راور خبر داد و افزود: در حال حاضر هنرمندان و جامعه فرهنگ شهرستان راور از ما مطالبه دارند، هر چند با امدن محمدآبادی هم مخالف بودند.

قائم مقام مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان با اشاره به اهمیت شهرستان رفسنجان از لحاظ فرهنگ و جمعیت، گفت: از آنجایی که ایمان محمدآبادی شناخت کافی از مجموعه ارشاد و حوزه های فرهنگی و هنری دارد و جامعه فرهنگی و هنری استان را به خوبی می شناسد، قطعاً با حضور ایشان، نوروز فرهنگی و هنری و فصل نویی از فعالیت های فرهنگی را در رفسنجان مشاهده خواهیم کرد.

برچسب ها:
ارشاد رفسنجان خانه خشتی راور رفسنجان فرهنگ و هنر نوروز فرهنگی وفایی قائم مقام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زررافشان

    بارفتارناشایستی که تقوی به شهروفرماندارکردانتظارمی رفت که نیروی بیرونی راارشاد به شهرتحمیل کندولی محمدآبادی انسان بااخلاق وتوانمندغیرسیاسی است

    زهره

    نفاق تو همین جمله مشخصه هم توانمنده هم تحمیل شده

    زهره

    بنویسید با رفتار ناشایستی که اطرافیان فرماندار با تقوی کردند باید هم شاهد اینکارها می بودیم چقدر دورنگ هستند این آقایون

    محسن ميرزابيگي

    حقوق حداقل سه چهار میلیونی تبدیل شده بود به یک میلیون کلی معاون و کارمند و استاد و زیردست تبدیل شده بود به سه چهار تا کارمند قراردادی اقای تقوی و تیم ارسلان و اصلاحطلبان جو گیر شدن وگرنه همشون از نظر حقوقی خیلی ضرر کردن

    محسن ميرزابيگي

    واقعا خنده داره . رفسنجان صادرات مدیر "فرهنگی" در سطح ملی دارد : شهر رییس سازمان صدا و سیما : مهندس محمد هاشمی شهر وزیر ارشاد : دکتر سید محمد حسینی شهر معاون سیما و رییس شبکه سه و پنج : دکتر علی اصغر پورمحمدی شهر رییس سازمان میراث فرهنگی : سید حسین مرعشی شهر مدیر کل ارشاد کرمان و خراسان : سید جواد جعفری و .... بعد آقایان از راور رییس اداره ارشاد آورده اند !!!

    حرف حساب

    انشاالله که فعالیتهای فرهنگی و هنری در چارچوب اسلام باشند یادمان نرود: "اداره فرهنگ و ارشاد "اسلامی"" به نظر شما "ارشاد اسلامی" یعنی چه؟ به نظر من که یعنی "امر به معروف، نهی از منکر،..."

    مهدی

    برو بابا اینجا رفسنجونه این ندیده بازی ها مال چهارتا راوریه...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان