رییس شعبه تأمین اجتماعی رفسنجان خبر داد؛

کارفرمایان بیش از سیزده میلیارد تومان به تامین اجتماعی رفسنجان بدهکارند

  • شناسه خبر: 70226
کارفرمایان بیش از سیزده میلیارد تومان به تامین اجتماعی رفسنجان بدهکارند

رییس شعبه تأمین اجتماعی رفسنجان از بدهکاری ۱۳ میلیارد تومانی کارفرمایان به این شعبه خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کارفرمایان بیش از سیزده میلیارد تومان به تامین اجتماعی رفسنجان بدهکارند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، محمد حسن پورصالحی رییس شعبه تأمین اجتماعی رفسنجان در آستانه ۲۵ تیر ماه روز تأمین اجتماعی، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان تخصصی، عمومی وغیر دولتی است، گفت: تمام اموال و دارائی این سازمان متعلق به جامعه تحت پوشش بوده و همه اقشار جامعه موظف به حفظ حرمت حق الناس می باشند و پرداخت حق بیمه ازمصادیق بارز حق الناس به شمار می آید.

پورصالحی اجرای دقیق قوانین ومقررات را از اصول اولیه و بدیهی تامین اجتماعی بیان کرد و افزود: بر اساس نظر قانون گذار تخفیف و بخشش حق بیمه هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد زیرا حق بیمه باسابقه بیمه شده رابطه ای مستقیم دارد .

وی با اشاره به اینکه تراز عملکرد شعبه و حجم ارباب رجوع بسیار گسترده می باشد، اظهار کرد: بهترین گواه این امر، ثبت بیش از صد هزار فقره نامه وارده و صادره در سال ۹۳ بوده که مطابق با چندین دستگاه اجرایی شهرستان است .

تأمین اجتماعی رفسنجان_خانه خشتی (۳)

رییس شعبه تأمین اجتماعی رفسنجان افزود: بیش از هشت هزار نفر بازنشسته خردمند و بازمانده از کارافتاده به همراه افراد تحت تکفل ایشان مشمول دریافت مستمری ماهانه و برخوردار از حمایت های تامین اجتماعی می باشند که بابت پرداخت کمکهای بلند مدت که همان پرداخت به مستمری بگیران می باشد، بیش از ۶۶۵ میلیارد ریال درسال ۹۳ پرداخت گردیده است .

پورصالحی ادامه داد: بابت کمک های کوتاه مدت اعم از غرامت دستمزد ایام بارداری، هزینه کفن و دفن، آرتروز وپروتز و استرداد و انتقال حق بیمه، بیش از چهار هزار و ۸۰۰ سند در یکسال گذشته صادر شده که به همین منظور قریب به ۶۰ میلیارد ریال به بیمه شدگان پرداخت گردیده است .

وی تعداد افراد تحت پوشش بیمه آزاد و اختیاری را نزدیک به ۴۰۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: افراد تحت پوشش ایشان حدود ۷۰۰۰ نفر می باشند؛ ضمن اینکه مشمولین بیمه قالیبافی و پته دوزی به همراه افراد تحت تکفل ایشان حدود ۲۵۰۰ نفر می باشند که تحت حمایت های سازمان قرار گرفته اند .

تأمین اجتماعی رفسنجان_خانه خشتی (۲۰)

رییس شعبه تأمین اجتماعی رفسنجان افزود: به افرادی که به نحوی از انحاء بیکار شده و پس از طی مراحل قانونی و برطبق ضوابط و مقررات مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می گردند.

پورصالحی از صدور نزدیک به ۸ هزار جلد دفترچه بیمه در سال ۹۳ خبر داد و گفت: شهرستان رفسنجان بیش از ۴۲ هزارنفر (با احتساب مستمری بگیران) بیمه شده اصلی دارد که با در نظر گرفتن افراد تحت تکفل بیش از ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش می باشند که در قالب یک شعبه مستقل و سه شعبه اقماری (بهرمان، صفائیه و شهرک صنعتی) و یک کارگزاری ارائه خدمات می نمایند و شعب سرچشمه و کشکوئیه مستقل و دارای بیمه شدگان خاص خود می باشند .

وی با بیان اینکه در اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی تامین اجتماعی همانند گذشته اقدامات لازم را در جهت حمایت از کارگران زحمت کش که اکثرا ًاز اقشار آسیب پذیر جامعه می باشند انجام داده ایم، افزود: در این راستا گام های موثری برداشته ایم و تاکنون بیش از ۴ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند .

تأمین اجتماعی رفسنجان_خانه خشتی (۲)

رییس شعبه تأمین اجتماعی رفسنجان از انجام ۶۵۰۰ فقره بازرسی از کارگاه های حوزه عملکرد این شعبه خبر داد و افزود: قصد داریم با اجرای بازرسی های متعدد بتوانیم مشمولین قانون تامین اجتماعی را شناسائی نموده و با ارائه خدمات مطلوب رضایت تعدادی دیگر از ایشان فراهم گردد .

پور صالحی با ابراز تأسف از اینکه کار فرمایان شهرستان رفسنجان تاکنون بیش از سیزده میلیارد تومان به تامین اجتماعی رفسنجان بدهکار می باشند، گفت: امید است این افراد در اسرع وقت به شعبه شهید باقری رفسنجان مراجعه و نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی در اقساط بلند مدت اقدام فرمایند .

تأمین اجتماعی رفسنجان_خانه خشتی (۲۱)

برچسب ها:
بیمه تامین اجتماعی خانه خشتی رفسنجان کارفرما
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان