ثبت ۳۱میلیارد ریال اختلاس در پرونده کارمند سابق استانداری

  • شناسه خبر: 7015
ثبت ۳۱میلیارد ریال اختلاس در پرونده کارمند سابق استانداری

خانه خشتی : کیفرخواست مربوط به یکی از کارمندان سابق استانداری تهران به اتهام اختلاس ۳۱میلیارد ریالی خوانده شد. خانهخشتی به نقل از فارس، در بخش دیگری از رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران در بخش استانداری نوبت به رسیدگی به اتهامات الف م کارمند سابق استانداری تهران رسید. نماینده دادستان با درخواست قاضی […]

خانه » آخرین اخبار » ثبت ۳۱میلیارد ریال اختلاس در پرونده کارمند سابق استانداری

خانه خشتی : کیفرخواست مربوط به یکی از کارمندان سابق استانداری تهران به اتهام اختلاس ۳۱میلیارد ریالی خوانده شد.

خانهخشتی به نقل از فارس، در بخش دیگری از رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران در بخش استانداری نوبت به رسیدگی به اتهامات الف م کارمند سابق استانداری تهران رسید.

نماینده دادستان با درخواست قاضی پرونده کیفرخواست مربوط به این فرد را قرائت کرد و در توضیح و تشریح اتهامات مربوط به وی گفت این فرد متهم است به تصرف غیر مجاز ۳۰درصد عوارض دریافتی از مهاجرین افغانی به مبلغ ۵۹میلیارد ریال است.

وی افزود: البته این فرد اتهامات دیگری نظیر دریافت رشوه به مبلغ ۱میلیارد و ۸۲۵میلیون ریال را نیز در پرونده خود به ثبت رسانده است.

نماینده دادستان تهران به اختلاس به مبلغ ۳۱میلیارد ریال از وجوه دولتی اشاره کرد و گفت: این درحالی است که این فرد ۱۹میلیارد ریال از اموال دولتی را نیز تصرف غیر مجاز کرده است.

نماینده دادستان در توصیف جرایم دیگر متهم گفت: این در حالی است که الف م کارمند سابق استانداری تهران جرم پولشویی را نیز مرتکب شده و به این اتهام برایش کیفرخواست صادر شده است.

وی افزود: باید به این نکته نیز توجه داشت که الف م پیش از این دارای سابقه محکومیت بوده است.

پس از تشریح کیفرخواست متهم توسط نماینده دادستان قاضی مدیرخراسانی از متهم خواست تا در جایگاه قرار گیرد و درباره کیفرخواست صادر شده از خود دفاع کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان