امام جمعه رفسنجان؛

خبر استعفای تقوی ناراحت کننده بود/ هشدار امام جمعه رفسنجان به سرپرست جدید اداره ارشاد/ مطالبات هنرمندان پیگیری شود

  • شناسه خبر: 70096
خبر استعفای تقوی ناراحت کننده بود/ هشدار امام جمعه رفسنجان به سرپرست جدید اداره ارشاد/ مطالبات هنرمندان پیگیری شود

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر ارشاد بخواهد بدون سر و صدا و حاشیه به راهش ادامه دهد، حتماً باید فعالیت های آن با مشورت فرماندار و در صورت لزوم امام جمعه در مسیر خودش قرار گیرد.

خانه » آخرین اخبار » خبر استعفای تقوی ناراحت کننده بود/ هشدار امام جمعه رفسنجان به سرپرست جدید اداره ارشاد/ مطالبات هنرمندان پیگیری شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان عصر امروز در آیین معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، با اشاره به انتشار بیانیه هسته ای گفت: امیدواریم آنچه واقعیت متن توافق هست، وجود داشته باشد و شاهد آثار خیر و برکات زحمات ۲۲ ماهه تیم مذاکره کننده باشیم.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور با بیان اینکه نتیجه توافق نهایی برای عملی شدن از سوی کشوره های ۵+۱ که همه در آمریکا خلاصه شده اند، دو ماه به طول می انجامد، افزود: این جمع بندی با هدایت های رهبر حکیم انقلاب و تلاش دولت و مجلس و دیگر قوای نظام صورت گرفت.

وی پیروزی در مذاکرات را بر اثر استقامت رزمندگان مذاکره کننده بیان کرد و افزود: امروز قدرت از آنِ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی و استقامتی جمهوری اسلامی در برابر زورگویان نشانه عظمت ماست.

امام جمعه شهرستان رفسنجان هم چنین به ۳۴۸ ساعت مذاکره ممتد و ظولانی شبانه روزی تیم مذاکره کننده اشاره کرد و گفت: این مذاکرات با استقامت و صبر ایجاد شد و ان شاالله خداوند بر ایمان و استقامت این ملت بیفزاید.

فرهنگ و ارشاد رفسنجان-خانه خشتی (۴)

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه ضمن تجلیل از فعالیت های حسین تقوی در زمان تصدی گری وی در اداره ارشاد، گفت: در حالی که ما داشتیم به روال کار ارشاد عادت می کردیم، خبر استعفای وی برایمان ناراحت کننده بود؛ کاش خدمات وی ادامه داشت.

وی به محمد آبادی سرپرست جدید اداره ارشاد رفسنجان خیر مقدم گفت و اظهار کرد: طبیعی است تا آشنایی کامل سرپرست جدید با فرهنگ و دینداری و نجابت مردم و شناخت نسبت به جایگاه ها زمان لازم است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به مظالبات اصحاب فرهنگ و هنر از اداره ارشاد، گفت: تمام هنرمندان اهل احترام خاص اند و کسی را که بخواهد از راه غیر اصولی و غیر اسلامی کاری انجام دهد، نداریم؛ هدف همکاری و همراهی است و ما به دنبال تعامل هستیم و اینطور نیست که با احدی تعارض داشته باشیم.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به حمایت های فرماندار از مجموعه ارشاد، خواستار پیگیری سرپرست جدید در اماده سازی سالن نیمه کاره هنرمندان شد و افزود: مجتمع افصح هجری وقف خاص هست و کاربرد آن فعالیت هایی چون مطالعه، امور مذهبی، ارزشی و اسلامی می باشد و نباید امور غیر متعارف در آن اجرا شود.

فرهنگ و ارشاد رفسنجان-خانه خشتیوی با بیان اینکه در رفسنجان موارد خلاف وقف فراوان دیده می شود، گفت: شاید یکی از عوامل بدبختی ما این است که خلاف نیت واقفین عمل می کنیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت های افراطی موجب ناراحتی جمع زیادی از مذهبیون می شود، تأکید کرد: اگر ارشاد بخواهد بدون سر و صدا و حاشیه به راهش ادامه دهد، حتماً باید فعالیت های آن با مشورت فرماندار و در صورت لزوم امام جمعه در مسیر خودش قرار گیرد.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: اداره ارشاد در صورتی می تواند آبرومندانه در شهر فعالیت کند که کارمندان مجرب در آن حضور داشته باشند؛ ما خواهان این هستیم که وضعیت نیروهای قراردادی این اداره مشخص شود و این افراد به طور رسمی ذر جایگاه خود قرار گیرند.

برچسب ها:
ارشاد رفسنجان تقوی خانه خشتی رفسنجان کنسرت محمدآبادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان