علی فیروزی: مقابل قطر بی برنامه و ناهماهنگ بودیم

  • شناسه خبر: 7006
علی فیروزی: مقابل قطر بی برنامه و ناهماهنگ بودیم

خانه خشتی:ملی پوش سابق و پیشکسوت فوتبال آبادان درخصوص توقف تیم ملی ایران برابر قطر گفت: بی برنامگی و ناهماهنگی تیم ملی مقابل قطر موجب شد این تیم دو امتیاز حساس را از دست بدهد. ”علی فیروزی” افزود : با این شیوه بازی تیم ملی نمی ‌دانستیم، آخر بازی چه اتفاقی می ‌افتد و اصلا […]

خانه » آخرین اخبار » علی فیروزی: مقابل قطر بی برنامه و ناهماهنگ بودیم

خانه خشتی:ملی پوش سابق و پیشکسوت فوتبال آبادان درخصوص توقف تیم ملی ایران برابر قطر گفت: بی برنامگی و ناهماهنگی تیم ملی مقابل قطر موجب شد این تیم دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

”علی فیروزی” افزود : با این شیوه بازی تیم ملی نمی ‌دانستیم، آخر بازی چه اتفاقی می ‌افتد و اصلا مشخص نبود از این مسابقه چه می ‌خواهیم.

وی اظهار داشت: تیم ملی بیشتر روی توپ های هوایی حساب کرده بود،درحالی که اگر ‌می خواهیم از هوا حمله کنیم باید ببینیم که آیا ابزار آن را داریم یا خیر.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: این گونه بازی نهایت توان تیم ملی ایران بود که به نظر من به دو دلیل فوتبال ملی ایران این گونه شده است.

فیروزی ادامه داد: نخست اینکه بازیکنان تیم ملی ایران پا به سن گذاشته اند وبیشتر آنان افراد بالای ۳۰ سال هستند وبه همین دلیل سرعت عمل در حرکات تیم ملی کشورمان دیده نمی شود و این بسیاری از راههای خلق موقعیت گل را می گیرد.

وی اظهار داشت: دیگر اینکه من تیم ایران را در این بازی خسته دیدم، در بازی قبلی هم این گونه بود که به نظر می رسد خستگی پایان فصل هنوز در تن بازیکنان وجود دارد.

فیروزی تصریح کرد: امیدوارم در بازی های بعدی تیم ملی را سرحال تر از این بازی ببینیم و کی روش با دعوت از بازیکنان جوان و مستعد ایران را به جام جهانی ببرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در ورزشگاه آزادی با نتیجه مساوی بدون گل برابر قطر متوقف شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان