لاوروف بعدازظهر امروز وارد تهران می‌شود/یک سفر با دو محور

  • شناسه خبر: 7003
لاوروف بعدازظهر امروز وارد تهران می‌شود/یک سفر با دو محور

خانه خشتی: وزیر خارجه روسیه به منظور رایزنی و تبادل نظر با مقامات کشورمان درباره تحولات منطقه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در سفری یک روزه وارد تهران می‌شود. خانه خشتی بهنقل از فارس، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به منظور دیدار و رایزنی با مقامات کشورمان در خصوص تحولات منطقه به خصوص […]

خانه » آخرین اخبار » لاوروف بعدازظهر امروز وارد تهران می‌شود/یک سفر با دو محور

خانه خشتی: وزیر خارجه روسیه به منظور رایزنی و تبادل نظر با مقامات کشورمان درباره تحولات منطقه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در سفری یک روزه وارد تهران می‌شود.

خانه خشتی بهنقل از فارس، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به منظور دیدار و رایزنی با مقامات کشورمان در خصوص تحولات منطقه به خصوص سوریه و همچنین مذاکرات ایران و ۱+۵ که قرار است ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه در مسکو برگزار شود، وارد تهران می‌شود.

وی در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با علی‌اکبر صالحی همتای ایرانی خود با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان دیروز (سه‌شنبه) در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره سفر لاوروف خاطرنشان کرد: این سفر دوجانبه است و مباحث مختلفی از جمله موضوع سوریه و نشست ۱+۵ مورد گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همه تلاش این است که اجلاس مسکو موفق باشد و این توفیق به رویکرد ۱+۵ بستگی دارد.

روسیه در نشست غیررسمی مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشنهاد برگزاری کنفرانس بین‌المللی پیرامون مسائل سوریه با حضور کشورهای موثر در موضوع سوریه را مطرح کرد.

لاوروف دیروز در نشستی خبری در مسکو در این رابطه اعلام کرد که کشورش برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی در مورد سوریه آماده است و گفت که روسیه حضور جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس را ضروری می‌داند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان