داستان دنباله دار حادثه خیز ترین جاده استان

حادثه ابتدای محور نوق-رفسنجان به خیر گذشت / تعلل در آغاز بکار باند دوم این محور دردساز شد + عکس

  • شناسه خبر: 69880
حادثه ابتدای محور نوق-رفسنجان به خیر گذشت / تعلل در آغاز بکار باند دوم این محور دردساز شد + عکس

روز گذشته برخورد شدید دو خودروی پراید و پژو در ابتدای محور رفسنجان به سمت نوق سرنشینان را راهی بیمارستان کرد، این حادثه ی تکراری در شرایطی رخ داده است که آسفالت نزدیک به ۵ کیلومتر باند دوم این محور به پایان رسیده است اما هنوز خودروها به طور رسمی اجازه ورود به باند دوم را ندارند و بایستی از باند کم عرض قدیمی استفاده نمایند.

خانه » آخرین اخبار » حادثه ابتدای محور نوق-رفسنجان به خیر گذشت / تعلل در آغاز بکار باند دوم این محور دردساز شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، روز گذشته برخورد شدید دو خودروی پراید و پژو در ابتدای محور رفسنجان به سمت نوق سرنشینان را راهی بیمارستان کرد و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

IMG-20150710-WA0001

این حادثه ی تکراری در شرایطی رخ داده است که آسفالت نزدیک به ۵ کیلومتر باند دوم این محور به پایان رسیده است اما هنوز خودروها به طور رسمی اجازه ورود به باند دوم را ندارند و بایستی از باند کم عرض قدیمی استفاده نمایند.

عبور خودسرانه برخی رانندگان از باند دوم از یک طرف و عرض کم و حادثه خیز بودن باند اول این مسیر موجب شده تا مشکلات فراوانی برای این بخش که جزو مناطق مسکونی نیز می باشد، بوجود آورد.

این در حالی است که عملیات دوباند سازی محور نوق-رفسنجان از شهریور ۹۲ آغاز شده و پس از گذشت نزدیک به دو سال امکان استفاده از همین میزان اسفالت شده نیز فراهم نشده است.

همچنین حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز اردیبهشت امسال در جمع معترضین از افتتاح آن در روز شوراها یعنی ۹ اردیبهشت ماه خبر داد که تاکنون اجرایی نشده است.

با پیگیری این موضوع و تماسی که با عباسی سرپرست اداره راه رفسنجان داشتیم وی از افتتاح مسیر تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: فردا قبل از پل ابتدای روستای رضاآباد یک اتصال برقرار و خودروها به باند دوم هدایت خواهند شد.

عباسی انجام نشدن مسائل ایمنی باند دوم از جمله نصب تابلوهای مورد نیازرا یکی از دلایل باز نشدن این مسیر اعلام کرد و گفت: اداره راه نقش نظارت را دارد و این مسیر با مشکل تامین اعتبارات از دهیاریها برخورد که حل شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: فرماندار رفسنجان بسیار پیگیر این موضوع هستند و این مسئله مشکلات فراوانی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

خانه خشتی ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های لازم از سوی مسئولین در این خصوص اعلام میدارد همانطور که بارها گفته شده است جاده رفسنجان- نوق حادثه خیزترین جاده استان کرمان است پس ضرورت دارد تا هر اقدامی در جهت کاستن از مشکلات این محور به جای تعلل انجام گیرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان