تشکر بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد از مردم/ رفسنجانی ها به دعوت امام زمان خود لبیک گفتند

  • شناسه خبر: 69785
تشکر بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد از مردم/ رفسنجانی ها به دعوت امام زمان خود لبیک گفتند

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار بیانیه ای از حضور مردم رفسنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد.

خانه » آخرین اخبار » تشکر بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد از مردم/ رفسنجانی ها به دعوت امام زمان خود لبیک گفتند

به گزارش “خانه خشتی“، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان بمناسبت روز جهانی قدس منتشر شد:

بسمه تعالی

یک مسجد وسط دوتا مثلث اسیره

بازهم جمعه آخر ماه رمضان وتجلی اراده جهان اسلام برای نابودی کفر ونفاق که نماد عینی آن در رژیم اشغالگر قدس خودنمایی کرده است.اینروزها در سراسر جهان آزادیخواهان درپی یافتن مستمسکی برای پیوستن به خیل انسانهای وارسته اند تا خود را از منجلاب بی هویتی رهانیده ودرسپاه انصارالله درآیند. در هنگامه ای که جهان اسلام متاثر از نقشه های شوم صهیونیستی-سعودی درگیر برادرکشی شده است بازهم وعده گاه روز جهانی قدس نوید بخش وزیدن رایحه دل انگیز وحدت ومبارزه یکپارچه علیه اسرائیل این غده سرطانی است.بنیانگزاران ورهبران دژخیم این رژیم منحوس که روزگاری رویای تسلط برجهان وخاورمیانه را با شعار از نیل تا فرات درسر می پروراندند امروز به دور خویش دیوار حائل می کشند واز رویارویی با غیورمردان حزب الله وحماس پرهیز می کنند. واین وعده راستین نصرت است که در معجزه جاوید پیامبر اسلام مورد تاکید قرارگرفته است.

ملت غیور وسلحشور ایران اسلامی روزقدس را تنها روز مبارزه با اسرائیل غاصب نمی داند که اسرائیل حقیرترازآن است که نیاز به اینهمه تجهیز باشد.روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی وحمایت از مستضعفین جهان است.روز قرار گرفتن در صف مبارزه با ستم که امروز درهیبت داعش وامثال آن از اتاق فکر صهیونیسم وبا نوکری وهابیت وآل سعود بیرون آمده است.

مردم رفسنجان امروز این میراث اعتقادی حضرت روح الله(ره) بزرگ شمرده وبا تاسی به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب (حفظه الله تعالی)در جهت حمایت از مظلومان فلسطینی که درخط مقدم رویارویی بااشغالگران قبله نخستین قراردارند با حضور پورشور خود همانند تمام آزادی خواهان دنیا،درراهپیمایی روز قدس شرکت وتمامی جنایات فرزندان صهیون را محکوم نمودند؛ چراکه روز قدس در برهه حساس کنونی که موج بیداری اسلامی ونسیم عدالت ومهرورزی وحقانیت دین مبین اسلام در همه سرزمین های اسلامی را درنوردیده است،میعادگاهی است برای تشنگان حقیقت ویاوران انسانیت.

از این رو ازغیورمردمان ولایت مدار شهرستان رفسنجان نهایت تقدیروتشکرراداریم که بازبانی روزه دراین عبادت الهی وحرکت جهادی شرکت نمودندوبه دعوت امام زمان خودلبیک گفتند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان

برچسب ها:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خانه خشتي رفسنجان قدس لبيک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان