هنرپیشه دستگیر شده در برج میلاد+عکس

  • شناسه خبر: 6971
هنرپیشه دستگیر شده در برج میلاد+عکس

یکی از افراد دستگیر شده «ل – الف» یکی از مشهورترین بازیگران زن صداوسیما است که هم‌اکنون به مقر پلیس انتقال داده شده است. سایت خبری ندای انقلاب، تصویر (ل.الف)هنرپیشه بد حجاب دستگیر شده در برج میلاد را منتشر کرد.به گزارش “خانه خشتی”  سایت خبری ندای انقلاب، تصویر (ل.الف)هنرپیشه بد حجاب دستگیر شده در برج میلاد […]

خانه » اجتماعی » هنرپیشه دستگیر شده در برج میلاد+عکس

یکی از افراد دستگیر شده «ل – الف» یکی از مشهورترین بازیگران زن صداوسیما است که هم‌اکنون به مقر پلیس انتقال داده شده است. سایت خبری ندای انقلاب، تصویر (ل.الف)هنرپیشه بد حجاب دستگیر شده در برج میلاد را منتشر کرد.به گزارش “خانه خشتی”  سایت خبری ندای انقلاب، تصویر (ل.الف)هنرپیشه بد حجاب دستگیر شده در برج میلاد را منتشر کرد.

پیش از این یک مقام آگاه با اشاره به برگزاری کنسرتی در برج میلاد گفت: یکی از بازیگران زن مشهور با نام «ل – الف» به دلیل بدحجابی دستگیر شد.

به گزارش فارس این مقام مسئول در معاونت اجتماعی پلیس فاتب اظهار داشت:‌ کنسرتی در برج میلاد در حال برگزاری است که پلیس امنیت و اخلاقی مأموریت برخورد با بدپوشان این کنسرت را برعهده دارد.

وی اذعان داشت: یکی از افراد دستگیر شده «ل – الف» یکی از مشهورترین بازیگران زن صداوسیما است که هم‌اکنون به مقر پلیس انتقال داده شده است.

برچسب ها:
دستگیری،بازیگر،برج میلاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان