بیانیه انصار حزب الله رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز جهانی قدس، روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است

  • شناسه خبر: 69561
روز جهانی قدس، روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است.

خانه » آخرین اخبار » روز جهانی قدس، روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی است

به گزارش “خانه خشتی“، انصار حزب الله رفسنجان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد؛ متن بیانیه انصار حزب الله رفسنجان در ادامه آمده است:

همه ملتها و دولتهای اسلامی باید مسئله فلسطین را در زمره مسائل درجه اول خود بدانند.«مقام معظم رهبری »

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است. اگر چه استکبار جهانی در سال‌های اخیر به گمان باطل خود در راستای تأمین امنیت رژیم منحوس صهیونیستی و به فراموشی سپردن اولویت جهان اسلام در دفاع از آرمان فلسطین با افروختن آتش فتنه در کشورهای اسلامی و تحریک جنایتکاران آل‌سعود برای به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و مسلط نمودن گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه تلاش می‌کند مسئله آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اولویت اصلی مسلمین جهان فاصله بگیرد، اما مردم آزاده جهان، فارغ از دین، نژاد و ملیت، هر سال باشکوه‌تر از سال قبل، علیه ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل و حامیان جنایتکار فریاد بر می آورند.

چند جمله به مسئولین دیپلماسی : عزیزان زندگی سیاسی یاسرعرفات نمونه آشکاری است از دست کشیدن از مبارزه و تن دادن به مذاکره  است ، یاسر عرفات آن قدر در پایتخت‌های عربی و آمریکایی و اروپایی با سودای موهوم آشتی و صلح مذاکره کرد که اکنون فقط از تصاویر این مذاکرات می‌توان چند جلد کتاب قطور چاپ کرد. اما آیا در ازای صدها مذاکره از این دست یک متر از خاک فلسطین اشغالی باز پس داده شد و ذره‌ای تهدید از سر فلسطینیان برداشته شد؟ امید است این حادثه تاریخی نصب العین مسئولان دیپلماسی قرار گیرد.

انصار حزب الله رفسنجان ضمن اعلام خشم و انزجار از صهیونیست  و استکبار جهانی، با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود درمیان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همه ی اقشار ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد.

«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.(سوره قصص/۵)» و ما اراده کرده ایم که بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم.

انصار حزب الله رفسنجان۱۹/۴/۹۴

برچسب ها:
آمریکا انصار حزب الله خانه خشتی رفسنجان روز قدس غزه فلسطین یمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان