به دنبال تعلل در انتخاب متولی ارشاد رفسنجان؛

ابلاغی که در فاصله ی کوتاهی در شهر ما فراموش شد

  • شناسه خبر: 69061
ابلاغی که در فاصله ی کوتاهی در شهر ما فراموش شد

در فاصله ای کوتاه شاهد زیر پا گذاشتن آشکارای سیاست های کلی برنامه ششم توسعه در بخش فرهنگی در شهرستان بوده ایم.

خانه » آخرین اخبار » ابلاغی که در فاصله ی کوتاهی در شهر ما فراموش شد

به گزارش “خانه خشتی“، تنها چند روز از ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه می گذرد، سیاست هایی که مشی حرکت رو به جلوی انقلاب را تعریف و آینده ای درخشان را برای جمهوری اسلامی ایران ترسیم می کند.

انتظار می رفت با ابلاغ این سیاست ها اولین دستور کار نهادهای اجرایی، دولتی، لشکری و کشوری برنامه ریزی و اجرای منظم و مدون این سیاست ها باشد، اما باید گفت در فاصله ای کوتاه شاهد زیر پا گذاشتن آشکارای این سیاستها در بخش فرهنگی در شهرستان بوده ایم.

داستان را اینگونه بخوانید که شب گذشته در یکی از پارک های رفسنجان به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و با دعوت از گروه ارکست، شاهد اجرای برنامه موسیقی زنده و برگزاری مسابقه ای بسیار نامناسب بوده ایم که مسلما صدور مجوزی برای اینگونه برنامه ها، مخالفت بسیار صریح و آشکارا با بندهای ۶۹ و ۷۳ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه را در پی دارد.

انتظار می رفت مسئولین مربوطه با نگاهی دغدغه مندتر با اینگونه مسائل برخوردکنند و اگر بنا به صدور چنین مجوزهایی ست با وسواس بیشتری مبادرت به صدور آنها بنمایند و البته اگر مجوزی صادر نشده باشد صد البته خطایی فاحش تر و نامسئولانه تری رخ داده است که نشان از غفلت مسئولین مربوطه دارد.

این مراسم فاقد کوچکترین مجوز کتبی از طرف اداره ارشاد اسلامی رفسنجان بوده است، با بررسی دقیق تر موضوع متوجه شدیم صدور مجوز از سوی شهرداری رفسنجان جهت برگزاری این مراسم در پارک مورد نظر بوده است.

سوالی که در اینجا پیش می آید این است که عدم هماهنگی بین نهادها مرتبط به چه معناست؟ چرا شهرداری باید مجوز برگزاری مراسمی در یک اجتماع و محل عمومی را صادر کند که کوچکترین تاییدیه ای از سوی نهادهای مرتبط مبنی بر جواز فعالیت این مراسم وجود ندارد؟

چگونه می توان توجیه کرد که برای دریافت مجوز فرهنگی از سوی شهرداری باید پروسه های طلایی و بعضا همراه با توضیحات تفضیلی را طی کرد اما چنین مراسمی براحتی و حتی بدون چک کردن مجوزهای نهادهای مرتبط مجوز فعالیت می گیرد؟

مسلم است هماهنگی و صدور چنین مجوزهایی بدعتی نابخشودنی را در پی دارد.

لازم به ذکر است پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی آمادگی خود را جهت انتشار جوابیه نهادهای مربوطه اعلام میدارد.

امضا محفوظ

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زذظض

    خدا لعنتشون کنه به نام امام حسن خدامیداند با چه نیاتی این برنامه را اجرا کردندبا ناراحتی قلبی که دارم نتوانستم بخوابم با اون صدای موسیقی و.... مسولین جلوی این هرزگیها را بگیرند

    چنار

    اصلا چطور شده سایت خانه خشتی بر علیه شهرداری این خبر ناچیز را زده در حالی که خبر فاحشی چند شب پیش مربوط به زباله های رفسنجان در ۲۰:۳۰ منتشر شد که در آن رد پای سلمانی معاون شهرداری رفسنجان هم بوده که ایشان عمل پخش زباله ها را تکذیب نموده و این گزارش را میلیونها نفر روئیت کرده اند را نزده و نادیده گرفته است؟!!!!!!!! واقعا که خانه خشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! معلوم هست کدام طرفی هستی!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

    باقری

    شهرداری مگه مجوز برنامه فرهنگی می تونه بده؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان