امام جمعه کشکوئیه:

برخی سایتها به دنبال موجه جلوه دادن آمریکا هستند

  • شناسه خبر: 69033
برخی سایتها به دنبال موجه جلوه دادن آمریکا هستند

امام جمعه کشکوئیه گفت:متاسفانه اخیرا در فضاهای مجازی برخی سایتها به دنبال موجه جلوه دادن آمریکا هستند وبگویند آمریکا دلسوز ملت ایران است،این تفکر خیانت به مردم وملت ایران است.

خانه » آخرین اخبار » برخی سایتها به دنبال موجه جلوه دادن آمریکا هستند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام محمد محرابی زاده خطیب جمعه بخش کشکوئیه رفسنجان در نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان مظلوم درحمله آمریکا به هواپیمای مسافربری گفت: افرادی که دم از نقض حقوق بشر در ایران میزنند نگاهی به اعمال وجنایات خود بیاندازند وخجالت بکشند،۲۹۸انسان بیگناه رامورد اصابت موشک قراردادند وپس از آن به فرمانده کشتی که هواپیما رامورد هدف قرار داد مدال افتخار می دهند.وی افزود: آمریکا در بحث حقوق بشر فقط مسائلی که به نفع خودش است را در رسانه ها تبیین می کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه اخیرا در فضاهای مجازی وسایتها به دنبال موجه جلوه دادن آمریکا هستند وبگویند آمریکا دلسوز ملت ایران است،این تفکر خیانت به مردم وملت ایران است وباید با این تفکر خطرناک در کشور برخورد شود.

حجت الاسلام محرابی زاده در بخش از دیگری از سخنانش به مشکلات دوران زمامداری حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات عدم اسلام شناسی توسط مردم بود،که پیامبر اسلام را درک نکرده و با فرهنگ اسلام آشنا نشده بودند.

وی افزود: انحرافات بیست وپنج ساله که در دین وبیان احکام وهمچنین نوع نگرش مردم به زندگی واسلام وافزایش بدعتها یکی دیگر از مشکلات امیر المومنین (ع) در دوران زمامداری اش بود واینها دلایلی بود که امام علی (ع) در زمانی که مردم اصرار بر بیعت باوی داشتند امتناء می ورزید ونمی پذیرفت ومیدانست با این اوضاع سیاسی وفرهنگی مردم خون دلهای بسیاری باید بخورد تا فرهنگ جامعه را به زمان پیامبر اکرم(ص) برگرداند.

امام جمعه کشکوئیه گفت:بسیاری از اهل کوفه از برپایی حکومت امیرالمومنین (ع)هراس داشتند می دانستند در صورت بیعت مردم با امام علی(ع) ،وی با برپایی عدالت وتحقق سنت پیامبر(ص) در جامعه دست زیبر ها وویژه خواران جامعه را قطع می کند.

وی تصریح کرد: علی ابن ابی طالب(ع)با نابه سامانی ها و ویژه خواری های زمان عثمان ، پس از در دست گرفتن زمام امور مبارزه کرد،وجنگ جمل را افرادی به راه انداختندکه در روز اول با امام (ع) بیعت کرده بودند و در ادامه نتواستند اجرای عدالت در جامعه دینی راتحمل کنند.

خطیب جمعه کشکوئیه کمبود کادر مدیریت را از دیگر مشکلات در حکومت امام علی(ع) برشمرد وگفت: بسیاری از افرادی که مورد اعتمادامام علی(ع) بودند توان اداره کردن امور را نداشتند وافرادی هم که مدیر بودند تفکر عثمان وابوبکر را در ذهن خود داشتند ومورد اعتماد امیر المومنین(ع) نبودند.

وی درادامه افزود:ابوموسی اشعری حاکم کوفه در زمان امام علی(ع) بود اما در جریان جنگ جمل مانع از حضور مردم برای یاری امام (ع) میشد این امر به دلیل نبود کادر مدیریت در زمان امام علی(ع) بود.

تنظیم: علی محرابی زاده

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان