امام جمعه رفسنجان:

عده ای با قلم و زبان خود می خواهند تحریم را به زندگی مردم بکشانند/مراقب حضور فتنه گران در انتخابات باشید

  • شناسه خبر: 68998
عده ای با قلم و زبان خود می خواهند تحریم را به زندگی مردم بکشانند/مراقب حضور فتنه گران در انتخابات باشید

امام جمعه رفسنجان خطاب به آنان که تلاش می کنند تا تحریم را با قلم و زبان خود به زندگی مردم بکشانند اظهار داشت: این یک خود تحریمی است و بدانید که مردم ما مقاومند و به خدا ایمان راسخ دارند شما بروید و ایمانتان را درست کنید.

خانه » آخرین اخبار » عده ای با قلم و زبان خود می خواهند تحریم را به زندگی مردم بکشانند/مراقب حضور فتنه گران در انتخابات باشید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، پرهیز از دسته بندی های سیاسی، حزبی و فرقه ای را ضروری دانست و اظهار داشت: شیطان گرگ انسان است و آنهایی را جماعت عقب مانده اند را را رصد می کند، بر شما باد شرکت در مجالس عمومی همچون راهپیمایی و حضور در مساجد، به جماعت پناه ببرید و از تفرقه بپرهیزید.

وی افزود: از جناح بندی های سیاسی بی جا اجتناب کنید، سیاسی کاری ممنون است و به صلاح کشور نیست.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس در ۱۹ تیرماه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال خاطر نشان کرد: این مراسم باشکوه از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بسیج به سمت مصلی با حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان برپا و با اقامه نماز شکوهمند جمعه پایان خواهد یافت.

IMG-20150703-WA0002

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی(ع) در ۲۱ ماه مبارک رمضان سال ۴۰ هجری تصریح کرد: شبهای قدر را پیش رو داریم، این شبها بیشتر از هزار سال سود و مغفرت دارد، برای درک آن تلاش کنید و خیر دنیا و آخرت خود را رقم بزنید.

امام جمعه رفسنجان بااشاره به برپایی مراسم شبهای قدر در مساجد، حسینیه ها و مصلی شهر خاطر نشان کرد:از اساتید و وعاظ خواهش می کنم که نیاز روز افراد را در دستور کار قرار دهند تا مردم مطلع شوند.

وی با ابراز گلایه از نبود مکانی به نام امام زمان(عج) در شهر رفسنجان بیان داشت: لازم است که یک جایگاه ارزشمند برای امام زمانمان داشته باشیم، به همت بنیاد مهدویت با کمی بضاعت و اندک توان خود کارهای فرهنگی انجام میگیرد اما کافی نیست.

رمضانی پور با اشاره به حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی در چنین روزی در سال ۶۷ یادآور شد: آمریکا غول لجن خواری است که مرتکب هر جنایتی می شود او نه تنها ناوبر جنگی خود را توبیخ نکرد بلکه مورد تشویق نیز قرار داد.

وی همچنین به روز شهرداری و دهیاری ها اشاره ای کرد و افزود: ضمن تشکر از تلاش این مسئولین باید بگویم که هر چقدر در زیباسازی، بهداشت و نظافت شهر نظارت کنید حق مردم بوده است و ان را براورده کرده اید.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به صدور دستور بلوکه شدن دارایی ایران اسلامی در ۱۴ تیر سال ۵۹ توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: این دشمنی آمریکا با ملت ایران است که نباید از یادمان برود.

وی به روز مالیات اشاره کرد و بیان داشت: با دادن مالیات از سوی افراد واجد این امر و همچنین دقت دستگاه مالیات گیرنده ونهادینه شدن فرهنگ مالیات در جامعه می شود در اقتصاد کشور تحول ایجاد شود.

رمضانی پور افزود: تا کی میخواهیم به وابستگی به فروش نفت و درآمدهای سرشار از نفت متکی باشیم؟ چرا فرامین رهبری که می فرمایند آن روز که ما یک بشکه نفت هم به خارج صادر نکنیم روز استقلال کشور است توجهی نمی شود؟

وی خطاب به آنان که تلاش می کنند تا تحریم را با قلم و زبان خود به زندگی مردم بکشانند اظهار داشت: این یک خود تحریمی است و بدانید که مردم ما مقاومند و به خدا ایمان راسخ دارند شما بروید و ایمانتان را درست کنید.

این مسئول ادامه داد: چرا گوش های شما باز نیست که چقدر رهبر فرزانه انقلاب به ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی تاکید دارند؟ چرا چشم و زبانتان به بیرون است؟

امام جمعه رفسنجان ضمن آرزوی توفیق برای تیم مذاکره کننده کشورمان خاطر نشان کرد : دلمان می خواهد توافقی انجام شود اما خدا نکند این توافق لکه سیاهی را در کارنامه تیم مذاکره کننده ثبت کند.

وی خاطر نشان کرد: ما هرگز اجازه بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان نظامی و هسته ای خود را نخواهیم داد، ما همیشه شعار هیهات من الذله را سر خواهیم داد.

حجت الاسلام رمضانی گور به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: عده ای از هم اکنون خود را برای حضور در انتخابات آماده می کنند که خوب این موجب بدخلاقی در جامعه نشود.

وی خاطر نشان کرد: دیده می شود که عده ای از فتنه کران به میدان می آیند که در انتخابات حضور پیدا کنند که نباید بگذاریم چنین اتفاقی بیافد.

رمضانی پور با اشاره به اقدامات غیر قابل اغماض فتنه گران در فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: اینها هزاران خون به دل رهبری کردند و آبروی نظام را در خطر قرار دادند و حتی هیچ نظر خواهی از اینان نباید صورت گیرد.

 IMG-20150703-WA0003

عکس از حسین ضیاالدینی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    اگر بعضی ها گوش به فرمان رهبر بودند خوب بود ولی هر کاری را که بخواهند انجام میدهند اگر جناح بازی وسیاست بازی وقدرت طلبی عده ای می گذاشت تا به حال این شهر پیشرفت می کرد امان از دنیا طلبی بعضی هاکه با رای هاخیا نت در امانت می کنند و منصب را به شخص دیگری به خاطر حزب بازی واگذار می کنند بعد میگویند چرا نماینده کاری نمی کند و شهر ما پیشرفت ندارد باید بگویم خود کرده را تدبیر نیست

    رمضان

    به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب :اگر ما رامحاصره اقتصادی بکنند تحریم کنند ما فرزند رمضانیم واگر تحریم ومحاصره نظامی کنندما فرزند محرمیم ای کاش تیم مذاکره کننده فرمایش رهبر انقلاب را در ذهنشان حک میکردندبه دشمن زورگو ومتقلب و باج نمیدادند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان