خطیب جمعه کشکوئیه:

مسئولان در کنار مبارزه با قاچاق مواد مخدر با مصرف کنندگان مواد مخدر هم مبارزه کنند

  • شناسه خبر: 68700
مسئولان در کنار مبارزه با قاچاق مواد مخدر با مصرف کنندگان مواد مخدر هم مبارزه کنند

امام جمعه کشکوئیه گفت: مسئولان درکنار مبارزه با قاچاق مواد مخدر با مصرف کنندگان مواد مخدر هم مبارزه کنند اگر درکشور ما مصرف کننده نباشد دشمنان وقاچاقچیان مواد مخدر انگیزه ای برای فعالیت درکشور ندارند وبهتر می شود این معضل اجتماعی را مدیریت کرد.

خانه » آخرین اخبار » مسئولان در کنار مبارزه با قاچاق مواد مخدر با مصرف کنندگان مواد مخدر هم مبارزه کنند

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام محمد محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز پنجم تیر روز جهانی مواد مخدر اظهار داشت: بیشترین زندانیان در زمینه مواد مخدر است که استکبار جهانی در این زمینه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه اگر نسل جوان دچار مواد مخدر باشند دشمن بهتر می‌‏تواند به آن جامعه مسلط شود، افزود: با توجه به اینکه سن اعتیاد کاهش یافته است باید به آن توجه شود.

محرابی زاده در ادامه افزود:مسئولان درکنار مبارزه با قاچاق مواد مخدر با مصرف کنندگان مواد مخدر هم مبارزه کنند اگر درکشور ما مصرف کننده نباشد دشمنان وقاچاقچیان مواد مخدر انگیزه ای برای فعالیت درکشور ندارند وبهتر می شود این معضل اجتماعی را مدیریت کرد.

امام جمعه کشکوئیه با بیان اینکه در این زمینه باید حساسیت داشت، تصریح کرد: برخی از آمار و اطلاعات در این زمینه وحشتناک است.

محرابی زاده با اشاره به اینکه ۹۰ درصد کسانی که به مواد مخدر دچار شده‎اند از سیگار و قلیان آغاز کرده‎اند، تصریح کرد: سیل مواد مخدر در راه است و افراد مختلف جامعه با این خطر مواجه هستند.
امام جمعه کشکوئیه آغاز با سیگار و قلیان و مصرف برای تفنن مهم‎ترین علت درگیری جوانان به مواد مخدر است، افزود: بیشترین طلاق‏‌ها به دلیل اعتیاد افراد جامعه است و بیشترین زندانی‎ها نیز از این موضوع نشات می‎گیرد.

محرابی زاده با اشاره به ششم تیرماه را یک روز حساس و تاریخی عنوان کرد و گفت: این روز در پرونده استکبار جهانی روز سیاهی است چرا که در این روز نماینده امام در وزارت دفاع در سال ۶۰ توسط ایادی استکبار مورد سوء قصد دشمنان قرار گرفتند.

محرابی زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری امروز ناخدای کشتی نجات ایران اسلامی هستند، افزود: با ناکام ماندن این توطئه امام خمینی (ره) توطئه‎های دشمنان را ناکام عنوان کرده و گفتند اینان به کسانی قصد کرده‎اند که آوای صلح او در جهان طنین‏‌انداز است.

وی با اشاره به دهم ماه رمضان سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) گفت: پیامبر گرامی اسلام در این سال دو نفر از یاران با وفای خود را از دست داد.

خطیب جمعه کشکوئیه با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت مظلومانه آیت‎الله بهشتی و ۷۲ یار باوفای انقلاب اسلامی تصریح کرد: هفت تیر سال ۶۰، دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع) به عنوان روز اکرام ایتام فرصت مناسبی برای خدمات‎رسانی به نیازمندان از سوی افراد جامعه است، تصریح کرد: بسیاری از این افراد به خاطر حفظ آبرو فقر خود را ابراز نمی‎کنند.

خطیب جمعه کشکوئیه بر ضرورت توجه اصناف و بازاریان به رعایت انصاف تاکید کرد و گفت: توجه به فقرا انسان را عاقبت به خیر می‎کند.

وی با اشاره به سخنان اخیر صریح و روشن مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری راه، هدف و برنامه را به ما نشان دادند.

محرابی زاده با بیان اینکه اعضای تیم مذاکره‌کننده امانتدار، با غیرت و با شجاعت در مذاکرات حضور یافته‎اند، افزود: این تیم با غیرت ملی، دقت کامل و قصد باز کردن گره و پیش بردن کار کشور در مقابل تعداد کثیر مذاکره‌کنندگان مشغول تلاش بوده و با شجاعت مواضع را بیان و دنبال می‏‌کنند.

وی گفت: خطوط قرمز از سوی گروه مذاکره کننده رعایت شده است، اگر چه مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‏اند که مشکل اقتصادی تنها با نگاه به درون و دل بستن به استعدادها و قابلیت‎ها حل می‎شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان