مدیر املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد:

شناسایی بیش از هشتاد درصد از اراضی و املاک دولتی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 68697
شناسایی بیش از هشتاد درصد از اراضی و املاک دولتی در رفسنجان

مدیر املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بیش از هشتاد درصد از اراضی و املاک دولتی در شهرستان رفسنجان شناسایی و عملیات کاداستر پلاک های ثبتی دولتی در حال انجام است.

خانه » آخرین اخبار » شناسایی بیش از هشتاد درصد از اراضی و املاک دولتی در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان، صبح روز چهارشنبه ۹۴/۴/۳ مدیر املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی استان کرمان با فرماندار رفسنجان دیدار کرد.
دراین دیدار که با حضور سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان انجام شد بر اهمیت حفاظت از اراضی دولتی و ملی و مبارزه با پدیده زمین خواری تاکید گردید.
سید ناصر اشرفی با بیان اینکه پروژه شناسایی اراضی دولتی و ملی در استان در حال انجام است اظهار داشت: بیش از هشتاد درصد از اراضی و املاک دولتی در رفسنجان شناسایی و عملیات کاداستر پلاک های ثبتی دولتی در حال انجام است.
در ادامه فرماندار رفسنجان ضمن تاکید بر حفظ اراضی دولتی و ملی گفت : اداره راه و شهرسازی باید سریعا نسبت به جانمایی دقیق اراضی دولتی و تعیین مرز پلاکهای دولتی اقدام نماید.
حمید ملانوری در جهت رفع مشکل شهروندانی که دارای مدارک مالکیت محکمه پسند می باشند خواستار ارایه راهکار مناسب و قانونی شد.
همچنین امروز در دیدارهایی جداگانه سید ناصر اشرفی مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با امام جمعه ، رییس دادگستری و دادستان و رییس اداره ثبت واسناد رفسنجان دیدار و خواستار حمایت مسئولین شهرستان در حفظ و حراست از اراضی دولتی و ملی شدند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان