بی بی سی گاف می دهد، آیا روسپی ها روانه شبکه های ماهواره ای شده اند؟

  • شناسه خبر: 6862
بی بی سی گاف می دهد، آیا روسپی ها روانه شبکه های ماهواره ای شده اند؟

به گزارش “خانه خشتی“ به نقل از “بوتیا” سایت شبکه خبری بی بی سی فارسی روز یکشنبه ۲۱ خرداد مطلبی با عنوان “با المپیک لندن، آیا روسپی‌ها هم به سوی لندن سرازیر می‌شوند؟” را منتشر کرد. بر اساس این گزارش با شروع مسابقات و گردهمایی های بزرگ جهانی تمام مسئولان کشور برگزار کننده این مسابقات، […]

خانه » آخرین اخبار » بی بی سی گاف می دهد، آیا روسپی ها روانه شبکه های ماهواره ای شده اند؟

به گزارش “خانه خشتی“ به نقل از “بوتیا” سایت شبکه خبری بی بی سی فارسی روز یکشنبه ۲۱ خرداد مطلبی با عنوان “با المپیک لندن، آیا روسپی‌ها هم به سوی لندن سرازیر می‌شوند؟” را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش با شروع مسابقات و گردهمایی های بزرگ جهانی تمام مسئولان کشور برگزار کننده این مسابقات، نگران روسپی ها و روسپی گری می شوند.

در ابتدا باید گفت این گزارش بیش از هر چیز، تاکیدی مضاعف بر فاسد بودن محیط کشورهای برگزار کننده این رویدادها است و پایین بودن سطح ارزش زن در اجتماع و فرهنگ غرب است که داد رسانه استعمار کبیر را نیز در آورده است.

چرا که کشورهای برگزار کننده این مسابقات با صرف درصد اندکی از سود برگزاری آن ها می توانند چنان حجم عظیمی از اشتغال را فراهم کنند تا این که کسی در کشورشان مجبور به چنین کارهایی که خارج از تحمل بی بی سی نیز هست را به دنبال داشته باشد.
حال این سوال مطرح می شود که اگر چنین پوششی نماد روسپی گری است چرا شبکه های معاند ماهواره ای و بخصوص بی بی سی فارسی در تبلیغ آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

و در پرسش دوم این سوال مطرح می شود که چرا بعضی از مجری های زن این شبکه ها به صورت کاملا محسوس و قابل مشاهده برای مخاطبان از این نوع پوشش و کفش!!! استفاده می کنند.

باید تاکید کرد که جوانان پاک ایران اسلامی باید مراقب این گونه شبکه ها باشند چرا که در نمونه آشکار آن که در غرب چنین پوششی نماد روسپی گری است را با عنوان مدهای جدید توسط مجری های خود به دل مخاطبان جوان و ساده خود می نشانند.
در پایان چند تصویر از مجری های زن این شبکه ها و نوع کفش های آن ها منتشر میشود و پاسخ این سوال که آیا روسپی ها به شبکه های ماهواره ای هجوم آورده اند؟ قضاوت را بر عهده خوانندگان عزیز قرار می دهیم.

برچسب ها:
بی بی سی،گاف،روسپی،ماهواره
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان