جلیلی در دیدار با احمد جبرئیل: بیداری اسلامی نشان داد سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملت¬های منطقه است

  • شناسه خبر: 6853
جلیلی در دیدار با احمد جبرئیل:  بیداری اسلامی نشان داد سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملت¬های منطقه است

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین صبح امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای­عالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد. “خانه خشتی“:در این دیدار دبیر شورای­عالی امنیت ملی با اشاره به تحولات منطقه، بیداری اسلامی را فرصتی برای محور مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست […]

خانه » آخرین اخبار » جلیلی در دیدار با احمد جبرئیل: بیداری اسلامی نشان داد سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملت¬های منطقه است

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین صبح امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای­عالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.

خانه خشتی“:در این دیدار دبیر شورای­عالی امنیت ملی با اشاره به تحولات منطقه، بیداری اسلامی را فرصتی برای محور مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست و افزود: با وقوع خیزش­های مردمی در منطقه و سقوط پی در پی رژیم­های دیکتاتوری به­ویژه سقوط مبارک در مصر، رژیم صهیونیستی در ضعیف­ترین وضعیت خویش قرار گرفته است.

سعید جلیلی با اشاره به حمایت­های مستمر سیاسی و رسانه­ای و نیز کمک­های گسترده اقتصادی و نظامی برخی قدرت­ها از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد بیداری اسلامی نشان داد که سرنوشت رژیم صهیونیستی در دست ملت­های منطقه است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای­عالی امنیت ملی با اشاره به این که حامیان دیروز رژیم صهیونیستی در جنگ­های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه، امروز نیز علیه نمادها و روندهای مقاومت جبهه­گیری کرده و ظرفیت­ها و امکاناتی را که باید علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود در مسیر تأمین خواسته­های امریکا و رژیم اشغال­گر قدس هزینه می­کنند، تأکید کرد: هرچند دشمنان و مخالفان محور مقاومت تمام تلاش خود را برای نجات رژیم صهیونیستی از این ضعف راهبردی بسیج کرده­اند، اما قطعاً آنها در این مسیر موفق نخواهند شد.

در این دیدار احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از تجمیع ظرفیت­های جهان اسلام گفت: فشارهای برخی قدرت­ها علیه جمهوری اسلامی ایران نشان­دهنده آن است که تحولات منطقه و گسترش دامنه بیداری اسلامی توان­مندی­های جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با اشاره به کمک­های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران به جریان مقاومت فلسطین تصریح کرد ایران امید استراتژیک ملت فلسطین است.

برچسب ها:
جلیلی، دیدار،احمد جبرئیل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان