رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان خبر داد؛

۱۲۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف رفسنجان اعزام می شوند

  • شناسه خبر: 68398
۱۲۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف رفسنجان اعزام می شوند

حجت الاسلام حسینی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۲۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرها و روستاهای شهرستان رفسنجان اعزام شده اند.

خانه » آخرین اخبار » ۱۲۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف رفسنجان اعزام می شوند

به گزارش “خانه خشتی”، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۲۰ مبلغ به مناطق مختلف شهر و روستاهای شهرستان رفسنجان اعزام شده اند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی با تأکید بر اهمیت ترویج و فرهنگ سازی در خصوص آموزه های دینی و قرآنی در جامعه به خصوص در بین نسل جوان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت جهت جذب، آموزش قرآن و مسایل دینی و معنوی در بین جوانان است که باید به نحو احسن از آن بهره برد.

وی در ادامه افزود: از روحانیان اعزامی ۵۰ نفر روحانی مقیم اهل رفسنجان و ۷۰ نفر نیز از روحانیون اعزامی از حوزه های علمیه قم و مشهد است که با حضور در مناطق شهرهای (رفسنجان, نوق, کشکوئیه, سرچشمه و صفائیه) و روستایی اقدام به تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی همچنین از برگزاری ۱۵ محفل انس با قرآن کریم در رفسنجان بصورت جمع خوانی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این محافل انس با قرآن در مسجد جامع و سایر جلسات آموزش قرآن شهرستان با حضور قاریان برجسته و همراهی مسئولان و مردم برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان به برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این مراسم در طول ماه مبارک رمضان هر روز صبح در محل مسجد جامع رفسنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی برگزاری آیین های شب های قدر، حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله روز قدس را از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و نزول قرآن کریم در این ماه بر ضرورت قرائت، تفسیر و آموزش قرآن در این ماه تأکید و خواستار بهره گیری بیشتر مردم از برکات ماه میهمانی خدا شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اعزام ۱۲۰ مبلغ به مناطق مختلف رفسنجان در ماه مبارک رمضان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان