رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان خبر داد؛

مسابقات والیبال جام رمضان در رفسنجان آغاز شد

  • شناسه خبر: 68357
مسابقات والیبال جام رمضان در رفسنجان آغاز شد

حاج باقری گفت: مسابقات والیبال جام رمضان با عنوان یادداشتی برای شهدا ویژه روستاهای شهرستان رفسنجان در سالن کریم آباد علیاء برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » مسابقات والیبال جام رمضان در رفسنجان آغاز شد

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان خبر داد و افزود: این مسابقات با عنوان یادداشتی برای شهدا ویژه روستاهای شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور ۱۰ تیم منتخب دهستان های شهرستان در این مسابقه، اظهار داشت: این مسابقات در سالن کریم آباد علیاء از تاریخ ۳۰ خردادماه شروع و تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد.

جواد حاج باقری در ادامه گفت: این مسابقات در دو گروه الف؛ شهدای کریم آباد الف، ثامن الائمه اودرج، شهدای قاسم آباد، دهیاری سعادت آباد و شهید ابوطالبی عبدالله آباد و گروه ب؛ شهدای کریم آباد ب، حمره محمد آباد، شهدای اودرج و داوران، شهدای هرمزآباد و شهید بهشتی مهدی آباد برگزار می گردد.

گفتنی است، مسابقات والیبال جام رمضان با همکاری هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان و رفسنجان، بخشداری مرکزی، اداره ورزش و جوانان، شورا و دهیاری کریم آباد و شورای ورزشی کریم آباد شهرستان رفسنجان صورت می گیرد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان مسابقات والیبال جام رمضان در رفسنجان آغاز شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان