رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان :

کار فرهنگی در سایه خلوص نیت آثار خود را نشان خواهد داد

  • شناسه خبر: 68321
کار فرهنگی در سایه خلوص نیت آثار خود را نشان خواهد داد

سید‌محمود حسینی : مردم رفتار و گفتار ما را رصد می‌کنند، باید رفتارمان خالصانه باشد کار فرهنگی در سایه خلوص نیت آثار خود را نشان خواهد داد.

خانه » آخرین اخبار » کار فرهنگی در سایه خلوص نیت آثار خود را نشان خواهد داد

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان در گردهمایی ائمه جماعات و هیئت امنا‌ی مساجد و حسینیه‌ها گفت:اگر چه شهرداری در مساجد شهر کتاب‌هایی توزیع می‌کند و مردم به ویژه جوانان را تشویق می‌کند و به دنبال آن جوایزی در پی است، بخشداران هم باید نسبت به روستاها اهتمام بورزند و بین شهری و روستایی تبعیضی نباشد و این کارهای فرهنگی در روستاها هم رونق یابد.

سید‌محمود حسینی اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان با کمبود حضور روحانیون و مبلغان دینی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: دو گروه‌ مبلغ و روحانی مستمر و میهمان در ماه مبارک رمضان در ‌شهرستان هستند که به امر تبلیغ می‌پردازند‌.گردهمایی ائمه جماعت و روسای هیئت امنا مساجد رفسنجان برگزار شد (۳)

حسینی تاکید کرد: برای حضور روحانیون در بلند مدت مشکل داریم و با کمبود مواجه هستیم، مبلغانی که در ماه‌های محرم و صفر‌، رمضان و ایام فاطمیه در شهر میهمان هستند، نیاز این شهرستان را برآورده می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان افزود: باید همه مسئولان کمک کنند تا بستری فراهم شود و این مبلغان به اهداف اصلی خود یعنی تبلیغ دین برسند.

احمد ریاحی سخنگوی شورای شهر رفسنجان نیز اظهار داشت: افراد ۱۶ تا ۳۴ سال می‌توانند با تهیه کتاب «سیمای حضرت یوسف در قرآن» در مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان باید ۴۰ درصد نمره را کسب کنند تا بتوانند از هدیه بهره‌مند شوند.

ریاحی متذکر شد: در پایان ماه مبارک رمضان با ائمه جماعات نشستی خواهیم داشت تا بازخورد کارهای فرهنگی، مشکلات و خواسته‌های مردم از سوی آنها مطرح شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان کار فرهنگی در سایه خلوص نیت آثار خود را نشان خواهد داد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان