امشب ساعت ۲۱ در شبکه چهار سیما:«سید حسن نصرالله» از ایران، جهان و زندگی خصوصی خود می‌گوید

  • شناسه خبر: 6826
امشب ساعت ۲۱ در شبکه چهار سیما:«سید حسن نصرالله» از ایران، جهان و زندگی خصوصی خود می‌گوید

خانه خشتی : دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعت ۲۱ امشب در گفت‌وگوی ۹۰ دقیقه‌ای خود با سیمای جمهوری اسلامی ایران به سوالاتی درباره حزب‌الله، مسایل منطقه و زندگی خصوصی خود پاسخ داد. به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای اختصاصی با سیمای جمهوری اسلامی ایران به سوالات مرتضی حیدری پاسخ […]

خانه » آخرین اخبار » امشب ساعت ۲۱ در شبکه چهار سیما:«سید حسن نصرالله» از ایران، جهان و زندگی خصوصی خود می‌گوید

خانه خشتی : دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعت ۲۱ امشب در گفت‌وگوی ۹۰ دقیقه‌ای خود با سیمای جمهوری اسلامی ایران به سوالاتی درباره حزب‌الله، مسایل منطقه و زندگی خصوصی خود پاسخ داد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای اختصاصی با سیمای جمهوری اسلامی ایران به سوالات مرتضی حیدری پاسخ داد.

سید حسن نصرالله در این گفت‌وگوی تلویزیونی که امشب ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به سوالات مرتضی حیدری در خصوص ماهیت و تحولات حزب‌الله لبنان، روابط آن با جمهوری اسلامی ایران، تحولات منطقه و جهان، واکنش‌های احتمالی حزب‌الله به حوادث منطقه‌ای و بین‌المللی و ‌استراتژی آینده این جنبش در قبال طرح‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پاسخ داده است.

دبیرکل جزب‌الله لبنان در این گفت‌وگو همچنین به برخی سوالات در مورد زندگی خصوصی خود نیز پاسخ داده که شنیدن آن برای مخاطبان بسیار جالب توجه خواهد بود.

به گفته مرتضی حیدری به‌زودی گفت‌وگوهای دیگری با شخصیت‌های بین‌المللی در حوزه‌های گوناگون تهیه و در قالب برنامه «فراسو» برای بینندگان پخش خواهد شد.

مدت زمان این گفت‌وگو بیش از ۹۰ دقیقه است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان