زاهدی رئیس مجمع نمایندگان کرمان شد

  • شناسه خبر: 6815
زاهدی رئیس مجمع نمایندگان کرمان شد

خانه خشتی : با تصویب نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی رئیس مجمع نمایندگان کرمان در مجلس شد. به گزارش خانه خشتی به نقل از کمیته رسانه و مطبوعات دفتر ارتباطات مردمی، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز […]

خانه » آخرین اخبار » زاهدی رئیس مجمع نمایندگان کرمان شد

خانه خشتی : با تصویب نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی رئیس مجمع نمایندگان کرمان در مجلس شد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از کمیته رسانه و مطبوعات دفتر ارتباطات مردمی، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز شنبه نمایندگان استان کرمان رئیس و دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان انتخاب شدند.

در این جلسه که با حضور اکثریت نمایندگان استان کرمان برگزار شد، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به اتفاق آرا و به مدت یک سال به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان انتخاب شد.

همچنین نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی حسین امیری نماینده مردم زرند در مجلس را به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان انتخاب کردند.

پس از بحث و تبادل نظر اعضای مجمع در مورد اهداف و بالا بردن کارآیی آن تصمیم گرفته شد که تمام اعضای مجمع به صورت کاملا هماهنگ و یک‌پارچه با اولویت منافع ملی در راستای توسعه استان کرمان به صورت جدی مسائل را پیگیری کنند.

در این نشست مقرر شد، تمام نمایندگان استان کرمان منافع استان را به صورت یک مطالبه به حق از مسئولان اجرایی کشور دنبال کنند.

همچنین مقرر شد برای اجرایی شدن این مطالبات که بر محوریت اجرای برنامه پنجم توسعه استان است، نشست‌هایی بین نمایندگان و مسئولان ذیربط کشوری و استانی برگزار شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان