جشنواره فرهنگی تفریحی بانوان در کرمان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 6811
جشنواره فرهنگی تفریحی بانوان در کرمان برگزار می‌شود

خانه خشتی : رئیس کمیسیون بانوان و جوانان و مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: جشنواره فرهنگی تفریحی بانوان در شهریور ماه جاری در محل پارک شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود. به گزارش خانه خشتی از خبرگزاری فارس از کرمان، زهرا ایرانمنش یکشنبه شب در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: با […]

خانه » آخرین اخبار » جشنواره فرهنگی تفریحی بانوان در کرمان برگزار می‌شود

خانه خشتی : رئیس کمیسیون بانوان و جوانان و مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: جشنواره فرهنگی تفریحی بانوان در شهریور ماه جاری در محل پارک شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خانه خشتی از خبرگزاری فارس از کرمان، زهرا ایرانمنش یکشنبه شب در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: با همکاری آموزش و پروش ۲۰ مدرسه در منطقه سلسبیل شهر کرمان به دستگاه‌های ورزشی مجهز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بانوان از امکانات ورزشی مدارس شهر کرمان استقبال مناسبی دارند، بیان کرد: مدارس باید به وسایل ورزشی مناسب برای استفاده بانوان تجهیز شوند.

ایرانمنش از برگزاری جشنواره فرهنگی تفریحی بانوان در محل پارک شهید باهنر کرمان خبر داد و افزود: این جشنواره برای دومین بار در کرمان در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی استقبال بانوان از برنامه‌های فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ کرمان را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: در بعضی از فرهنگسراهای کرمان در بیش از ۱۰۰ رشته به بانوان آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

ایرانمنش بیان کرد: خانه ریاضیات و نجوم کرمان در زمینه نجوم به متقاضیان خدماتی را ارائه می‌کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان