فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تأکید کرد؛

با اراده در مقابل تحریم ها و مشکلات اقتصادی بایستیم/ ارتقای توان نیروی انتظامی در دستور کار قرار گیرد

  • شناسه خبر: 67913
با اراده در مقابل تحریم ها و مشکلات اقتصادی بایستیم/ ارتقای توان نیروی انتظامی در دستور کار قرار گیرد

سردار چناریان گفت: با ایستادگی، توجه به فرامین رهبری و امید و تلاش کشور را به رشد و پیشرفت برسانیم.

خانه » آخرین اخبار » با اراده در مقابل تحریم ها و مشکلات اقتصادی بایستیم/ ارتقای توان نیروی انتظامی در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، سردار چناریان در مراسم معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان، تصریح کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند در پرتو ولایت، رهبری و شهدا به ما بخشیده است امنیت، آرامش و آسایش در کشور است.

وی اظهار داشت: با توجه به کشورهایی که در اطراف ما قرار دارند از جمله عراق، سوریه، افغانستان‌، بحرین، لبنان و یمن باید خدا را شاکر باشیم که در پرتو این نعمت ها چتر عظمت این کشور روز به روز بالاتر است.

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان تودیع شد (۹)

فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه تمامی قدرت‌های دنیا مجبورند در مقابل عظمت انقلاب و اراده این ملت پای میز مذاکره بیایند، در ادامه افزود: باید این نعمت بزرگ را توسعه دهیم و در مقابل تحریم ها و مشکلات اقتصادی بایستیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر دشمنان در تهاجم گسترده فرهنگی موفق نشوند این باور را داشته باشیم که با ایستادگی، توجه به فرامین رهبری و امید و تلاش کشور را به رشد و پیشرفت برسانیم.

سردار چناریان با تأکید به توجه بیشتر به موضوعات پیش رو، گفت: برای رفع آسیب‌های جامعه اگر دست به دست هم دهیم می‌ توانیم این آسیب‌ها را برطرف نماییم.

وی یادآور شد: در کشور جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر‌، ترویج بی‌بند و باری و … که ساخته دست دشمن است نباید ایجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان تودیع شد (۵)

فرمانده انتظامی استان کرمان با ابراز خوشحالی از توسعه امنیت در شهرستان رفسنجان، افزود: نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ ها دوش به دوش سایر دستگاه‌ها برای توسعه امنیت اجتماعی جامعه گام بر می‌دارد که باعث افتخار است.

وی تصریح کرد: موجودی سازمان برای رده ها  ۴۳ درصد بود که هم اکنون این موجودی ۶۴ درصد شده و در مدت چهار سال اخیر بیش از ۲۰ درصد توان خدمت به مردم رفسنجان افزایش یافته است.

سردار حسین چناریان به ارتقای توان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: کلانتری ۱۳‌، پاسگاه شریف‌ آباد‌، پاسگاه اسماعیل‌ آباد‌، پلیس راه و پلیس فتا نیازهای شهرستان رفسنجان بود که اضافه شده است.

وی بیشتر آسیب ها را در موضوعات اجتماعی عنوان کرد و افزود: اگر مسائل فرهنگی و اجتماعی حل نشود به مسائل امنیتی تبدیل می شود.

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان تودیع شد (۶)

فرمانده انتظامی استان کرمان مشارکت و حضور را برای مقابله با آسیب های اجتماعی دارای اهمیت دانست.

وی تقویت باورها، اعتقادات و نظارت و مراقبت را در بحث آسیب ها مهم دانست و اظهار داشت: در گذشته آسیب های اجتماعی و تخلفات در ظاهر دیده می شد ، اما امروزه در جامعه پنهان دیگری بنام فضای مجازی وجود دارد؛ که باید در حوزه مراقبت از امنیت اجتماعی به موضوعات غیر ظاهری نیز توجه شود.

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان تودیع شد (۴)

سردار چناریان به کاهش سن اعتیاد و افزایش خشونت اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: آسیب‌ اعتیاد و مواد روان گردان‌ با چهار درصد رشد در مردان و ۳۶ درصد در زنان بوده است.

وی با اشاره به عدم نظارت خانواده بر روی فرزندان، گفت: افت تحصیلی هفت درصد در کشور و در استان کرمان ۸٫۵ درصد بوده که ناشی از همین غفلت‌ ها می باشد.

وی حفظ سرمایه‌های انسانی را در اولویت دانست و افزود: باور داشته باشیم که دشمن از قدرت مردم ما هراس دارد و این قدرت در جمعیت مؤمن و مسلمان است.

برچسب ها:
اخباررفسنجان با اراده در مقابل تحریم ها و مشکلات اقتصادی بایستیم/ ارتقای توان نیروی انتظامی در دستور کار قرار گیرد خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان