علی غلامرضاپور خبر داد؛

ظرفیت های فرهنگی و صنعتی رفسنجان در برج میلاد به نمایش در می آید

  • شناسه خبر: 67888
ظرفیت های فرهنگی و صنعتی رفسنجان در برج میلاد به نمایش در می آید

مشاور فرماندار در امور جوانان خواستار حضور فعالان و توانمندان عرصه اقتصادی و فرهنگی رفسنجان در هفته فرهنگی کرمان شد.

خانه » آخرین اخبار » ظرفیت های فرهنگی و صنعتی رفسنجان در برج میلاد به نمایش در می آید

علی غلامرضاپور در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از برگزاری هفته فرهنگی کرمان در برج میلاد خبر داد و گفت: به منظور معرفی تاریخ و فرهنگ غنی استان و با هدف بیان قابلیت های اقتصادی، فرهنگی و صنعتی آن، ظرفیت های فرهنگی و صنعتی، سرمایه گذاری و اقتصادی استان کرمان در نیمه دوم مرداد ماه در تهران به نمایش گذاشته می شود.

مشاور فرماندار در امور جوانان با اشاره به حضور محوری و فعال شهرستان رفسنجان در این هفته، اظهار کرد: در حوزه های هنری، دانشگاهی، صنایع دستی و غذاهای محلی، فرصت های سرمایه گذاری و … آمادگی های لازم انجام گرفته و با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در برج میلاد حضور خواهیم داشت.

وی هم چنین از حضور ۱۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی و ۷۰۰ شرکت بورس و فرابورس در این هفته خبر داد و افزود: ۱۰۰ سفیر از کشورهای مختلف به همراه وزرای خارجه خود در این برنامه ها شرکت می کنند.

غلامرضا پور با بیان اینکه تبلیغات گسترده برای همکاری و حضور فعالان اقتصادی و عموم مردم جهت حضور در این برنامه از نیمه اول مرداد آغاز می شود، گفت: پیش بینی می شود استقبال از برنامه های استان کرمان در این هفته در برج میلاد به خوبی انجام شود.

مشاور فرماندار در امور جوانان در ادامه خواستار حضور فعالان و توانمندان عرصه اقتصادی و فرهنگی در این هفته برای معرفی توانایی ها و ظرفیت های مختلف رفسنجان شد و تصریح کرد: علاقمندان برای همکاری و نعامل بیشتر به دبیرخانه این برنامه واقع در فرمانداری رفسنجان مراجعه نمایند.

برچسب ها:
برج میلاد تهران خانه خشتی رفسنجان هفته کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان