ابهام در راه اندازی اداره ارشاد کشکوئیه پس از ۷۱۴ روز

  • شناسه خبر: 67476
ابهام در راه اندازی اداره ارشاد کشکوئیه پس از ۷۱۴ روز

عدم توجه به بحرانهای فرهنگی و هویتی؛ همچنین عدم پرداختن به مسائل تفریحی و اجتماعی جوانان از دیگر معضلات نبود اداره فرهنگ و ارشاد در کشکوئیه است.

خانه » آخرین اخبار » ابهام در راه اندازی اداره ارشاد کشکوئیه پس از ۷۱۴ روز

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، این مطلب را سید محمد حسینی وزیر ارشاد در تاریخ ۳ تیر ۱۳۹۲ با حضور در جمع مسئولین کشکوئیه بیان کرد.

وی که به منظور افتتاح کتابخانه عمومی امام حسین (ع) به کشکوئیه سفر کرده بود گقت: تمامی تجهیزات اداره ارشاد کشکوئیه فراهم شده است و به زودی افتتاح می شود.

اما اکنون پس از ۷۱۴ روز همچنان در راه اندازی اداره ارشاد کشکوئیه ابهاماتی وجود دارد و می طلبد مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمان توضیحاتی را بیان نموده و دلیل وقفه ۷۱۴روزه را مطرح نمایند.

همچنین در تاریخ ۹ مهر ۹۲ در آیین افتتاح نمایندگی اداره ارشاد شهر بهرمان معاون امور شهرستانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان حجت السلام علیزاده از راه اندازی نمایندگی اداره ارشاد در کشکوئیه خبر داد که متأسفانه تا کنون تحقق نیافته است.

همانگونه که مسئولین زیربط می دانند بزرگترین معضل جامعه عدم وجود نقشه راه فرهنگی است و اصلی ترین راه حل فاصله گرفتن از نگاه اقتصادی در مقوله فرهنگ است.

با وجود نبود اداره ارشاد در کشکوئیه در بحث فرهنگی هیچ هدف گذاری مشخصی وجود ندارد و صرفأ پروژه هایی بدون هدف اجرا می شود که بدون تأثیرگذاری لازم؛ گاهأ تأثیرات معکوسی را نیز در بردارد.

عدم توجه به بحرانهای فرهنگی و هویتی؛ همچنین عدم پرداختن به مسائل تفریحی و اجتماعی جوانان از دیگر معضلات نبود اداره ارشاد در کشکوئیه است.

در بحث مشکلات فرهنگی بیش از همه نوک پیکان انتقاد به سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد زیرا تنها ارگانی است که مباحث فرهنگی را به صورت خاص دنبال می کند و متأسفانه در کشکوئیه با توجه به امکانات لازم جهت راه اندازی اداره ارشاد ابهاماتی ایجاد می شود که آیا مسئولین زیربط از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنند؟ وعده مسئولین سابق بی پایه و اساس بوده است؟ امیدواریم مسئولین مربوطه پاسخی در رابطه با ابهامات ایجاد شده بیان کنند.

برچسب ها:
ابهام در راه اندازی اداره ارشاد کشکوئیه پس از 714روز اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • باقری

    به نظر من راه اندازی ارشاد رفسنجان اولویت د اره..!

    ابوالفضل

    شهر کشکوئیه به اداره ارشاد،پلیس+۱۰،آگاهی و... فراهم باید کرد درضمن باید زیر ساخت و غیره آماده باشد بعد اداره ها مورد نیاز را فراهم کرد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان