رئیس اداره استاندارد رفسنجان خبر داد؛

همایش روز جهانی تأیید صلاحیت برای اولین بار در ایران برگزار می شود

  • شناسه خبر: 67332
همایش روز جهانی تأیید صلاحیت برای اولین بار در ایران برگزار می شود

سربازپور گفت: همایشی با عنوان روز جهانی تأیید صلاحیت در ۱۸ خردادماه در تهران برگزار و شعار ما بر پشتیبانی تأیید صلاحیت از ارائه مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی تمرکز دارد.

خانه » آخرین اخبار » همایش روز جهانی تأیید صلاحیت برای اولین بار در ایران برگزار می شود

رئیس اداره استاندارد رفسنجان گفت: ارائه مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی با تأیید صلاحیت انجام می گیرد.

سربازپور رئیس اداره استاندارد رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار کرد: ۹ ژوئن به صورت مشترک توسط دو مرجع بین المللی تایید صلاحیت یعنی IAF   و ILAC  به عنوان روز جهانی تأیید صلاحیت  و امسال برای اولین بار در ایران این روز گرامی داشته می شود.

وی از برگزاری همایشی با همین عنوان در ۱۸ خردادماه در تهران خبر داد و گفت: هر سال شعاری جهت محوریت امور مطرح می گردد که شعار ما در سال ۲۰۱۵ بر پشتیبانی تأیید صلاحیت از ارائه مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی تمرکز دارد.

سربازپور یکی از بزرگترین چالشهای امروز را تدارک و ارائه مناسب مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: هر روز بدلیل رشد فزاینده جمعیت جهانی یا افزایش امید به زندگی بر اهمیت و پیچیدگی آن افزوده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: فرآیند تأیید صلاحیت به عنوان ابزاری کلیدی برای ارائه دهندگان مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی؛ نیاز به تأمین اطمینان و قوت قلب، سازگاری و مراقبتهای مقرون به صرفه اجتماعی و بهداشتی را فراهم می سازد.

رئیس اداره استاندارد رفسنجان تصریح کرد: مراقبتهای بهداشتی و اجتماع، تلاش برای ارائه خدماتی که میان کیفیت، اقتصاد و نیازهای زیست محیطی و اجتماعی و سرانجام دستیابی به تعالی تعادل ایجاد می کند.

وی در ادامه افزود: تعالی مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی در راستای نیاز به تأمین اطمینان و اعتماد برای بیماران، خانواده ها، قانونگذاران و ارائه دهندگان مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی مشخص می شود.

ناهید سربازپور بیان کرد: استاندارد ایزو ۱۳۴۸۵ برای تضمین تعالی در تأمین تجهیزات پزشکی، تأیید صلاحیت آزمایشگاه های پزشکی- بالینی بر اساس استانداردهای جهانی مانند ایزو ۱۵۱۸۹ ، خدمات گواهی کردن تأیید صلاحیت شده بر اساس استاندارد ایزو ۲۷۰۰۱ (استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات) از جمله موارد قابل بررسی و ارزیابی است.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان روز جهانی تأیید صلاحیت برای اولین بار در ایران برگزار می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان