مردم رفسنجان “گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای” را امضاء کردند+عکس

  • شناسه خبر: 67167
مردم رفسنجان “گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای” را امضاء کردند+عکس

مردم رفسنجان طومار “گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای” را امضاء کردند.

خانه » آخرین اخبار » مردم رفسنجان “گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای” را امضاء کردند+عکس

به گزارش “خانه خشتی”، بیانیه “گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای” به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعالی و پیشرفت کشور در سایه ی اسلام و تأمین امنیت، رفاه و آسایش مردم از اهداف همیشگی نظام اسلامی است.

همه می دانیم که امروزه کشورها در ابعاد مختلف و تأمین رفاه مردم از جمله در تولید انرژی پاک و سالم، افزابش محصولات کشاورزی، رقابت پذیری تولیدات صنعتی، درمان بیماری های صعب العلاج، توسعه سلامت و بهداشت و … مستلزم در اختیار داشتن فناوری هسته ای هستند و کشورهای فاقد این فناوری در دهه آینده “کشور عقب مانده” محسوب میشود.

ملت ایران با هوشمندی و هدایت عالمانه رهبری، این نیاز را درک کرد. نخبگان و دانشمندان زیادی دست بکار شدند و با وجود تمامی تحریم های علمی و فنی و اقتصادی با توکل به خدا و باور”ما می توانیم” با خون دل های فراوان، هزینه های زیاد و تقدیم شهدایی بسیار ارزشمند بالاخره به این فناوری دست یافت.

مستکبران حسود و تمامیت خواه که نمی توانند پیشرفت ملت ها را ببینند در صددبهانه جویی و سنگ اندازی برآمدند و اقدامات ظالمانه ای را علیه ملت ایران تدارک دیدندتا راه را بر پیشرفت ما ببندند. صدور قطعنامه های مکرر، اعمال تحریم های غیر قانونی و ترور دانشمندان هسته ای از جمله این مظالم است.

رهبری هوشیار و حکیم انقلاب اسلامی با اعلام موضع مقتدرانه با نرمش قهرمانانه برای اتمام حجت به دشمنان و بی اثر کردن بهانه های آنان در افکارعمومی جهان، مسیر مذاکره را گشودند. اما ۱۲ سال مذاکره و گفتگو و بازگذاشتن درب مراکز هسته ای به روی انواع نظارت ها و کنترل ها و دادن انواع امتیازات تا کنون، ثابت کرده است که دشمن به دنبال حل مسئله نیست و اهداف دیگری در سر می پروراند.

عهد شکنی های مکرر آمریکا در طول مذاکرات هسته ای بویژه طی دو ساله گذشته، همچنین خلف وعده های آنان در قرارداد الجزایر، در مذاکرات مربوط به افغانستان و عراق و معاهدات آمریکا با دیگر کشورها مثل لیبی، کره شمالی، تعهدات تجاری با چین و حتی قرار داد سالت۲ با روسیه ثابت می کند؛ همانگونه که بارها و بارها حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، رئیس محترم جمهور و وزیر امورخارجه رسما اعلام کرده اند آمریکا عهد شکن و کاملا غیر قابل اعتماد است.

آنها حتی در مذاکرات اخیر هم نارو زدند و با وجود اینکه هیئت ایرانی با صرفنظر کردن از بعضی حقوق، امتیازات مهمی را به آنها داد، آن نمک نشناس ها با انتشار گزاره برگ آمریکایی زیر همه توافقات زدند و همانطور که وزیر خارجه ایران گفت:فکت شیت آمریکایی دروغ است.

این واقعیتهای غیر قابل انکار ایجاب میکند که همیشه مراقب حیله ی آمریکای عهد شکن باشیم و گرفتار دام فریب آمریکا که بارها نشان داده است که اگر در قرار دادی امتیازات مورد نظرش را دریافت کند و امتیازات طرف مقابل به شرط و یا زمان آینده موکول شود قطعا زیر تعهد خود خواهد زد. لذا تنها راه اطمینان بخش این است که تبادل امتیازات بین طرفین همزمان باشد و به آینده و شرط و شروط موکول نشود و همانطور که امام خامنه ای (مدظله العالی )رسما اعلام کردند ،تمام تحریم ها باید همزمان با توافقات لغو شود.

در همین ارتباط و برای اطمینان از منطقی بودن نتایج مذاکرات ما وظیفه خودمان میدانیمهمانطور که تا کنون با وحدت بر همه توطئه های آمریکا غلبه کرده ایم امروز هم با وحدت کلمه،گزاره برگ ملی خود را در مقابل گزاره برگ جعلی آمریکا منتشر میکنیم تا همه ی مردم جهان واقعیت را بدانند و معلوم باشد که اگر احتمالا مذاکرات به نتیجه نرسید مقصر آمریکاست.

گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ایما ملت ایران با تأسی به رهبر فرزانه و حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح مقامات عالی کشور، با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر می دانیم:اصل یک: تمامی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضا توافقنامه کاملا لغو (نه تعلیق) شود و به هیچ شرطی موکول نشود.اصل دوم:دستاوردهای هسته ای و میزان غنی سازی در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.اصل سوم: هیچ محدودیتی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: نظارت ها و بازرسی ها در حد متعارف بین المللی باشد و هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی پذیرفته نشود.

اصل پنجم: هیچ گونه نظارت بر مراکز نظامی و امنیتی و اعمال محدودیت برای نیروهای مسلح پذیرفته نیست.

اصل ششم:تعهدات مندرج در توافق هسته ای باید دوجانبه و همزمان، بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن، ما هم می توانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقات هسته ای رعایت شود و گر نه مصداق توافق بد است که از عدم توافق بدتر است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیر قانونی و نا مشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ۶گانه فوق را ندارند.

 گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱)

گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۶) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۴) برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۲۰) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۵) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۱) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۵) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۹) برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۷) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۳) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۲) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۰) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۶) برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۸) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۷) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۳) برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۲) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۸) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۲) گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای-خانه خشتی (۱۴)

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان مردم رفسنجان "گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای" را امضاء کردند+عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان