پورصالحی خبر داد؛

۱۰۰ هزار نفر در رفسنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

  • شناسه خبر: 66977
۱۰۰ هزار نفر در رفسنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

پورصالحی گفت: ۱۰۰ هزار نفر در رفسنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

خانه » آخرین اخبار » ۱۰۰ هزار نفر در رفسنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، پورصالحی در حاشیه افتتاح رسمی دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی رفسنجان از وجود بیش از ۳۴ هزار بیمه شده اصلی در این شعبه خبر داد و گفت: ۱۰۰ هزار نفر در رفسنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

مسئول شعبه تأمین اجتماعی رفسنجان میزان حق بیمه پرداختی هر بیمه شده به صورت ماهیانه را معادل دریافت یک سال و نیم حقوق وی در زمان بازنشستگی اعلام کرد و افزود: مبلغی که بیمه شده ظرف ۳۰ سال پرداخت می کند، در مدت زمان یک سال و نیم دریافت می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر در رفسنجان تحت پوشش بیمه اختیاری و مشاغل آزاد هستند، گفت: بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش قالی بافی می باشند و تعداد خادمین بیمه شده در مساجد نیز به ۱۰۵ نفر می رسد.

کارگزاری تأمین اجتماعی-خانه خشتی (۴)

پورصالحی تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده این شعبه را ۴۰۶۷ نفر اعلام کرد و افزود: کارگران ساختمانی تنها ۷ درصد حق بیمه خود را پرداخت می کنند و ۲۳ درصد باقی مانده توسط سازمان پرداخت می شود و تعدادی نیز به عنوان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بیمه شده اند.

مسئول شعبه تأمین اجتماعی رفسنجان از پرداخت ماهیانه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مستمری بگیران خبر داد و گفت: جمع کل مستمری بگیران شعبه تأمین احتماعی رفسنجان به بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ نفر می رسد که شامل بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان می باشد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان نیز افتتاح کارگزاری تأمین اجتماعی را در راستای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: ایجاد چنین مجموعه ای علاوه بر اشتغالزایی و کاهش ترافیک کاری، موجب ایجاد امید در افراد می شود.

وی با بیان اینکه مردم شریف و عزت مند هستند و دارای مناعت طبع می باشند، افزود: هیچ کس از بالاترین مقام کشوری تا مسئولین دولتی بر مردم منت ندارند؛ چرا که مردم باید بر خدمتگزاران منت بگذارند و این مردم هستند که صاحب سرمایه اند و باید هر کاری انجام دهیم تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

کارگزاری تأمین اجتماعی-خانه خشتی (۱) کارگزاری تأمین اجتماعی-خانه خشتی (۲) کارگزاری تأمین اجتماعی-خانه خشتی (۷)

برچسب ها:
تأمین اجتماعی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان