روزانه یک هزار نفر برای دریافت خدمات به کارگزاری تأمین اجتماعی رفسنجان مراجعه می کنند

  • شناسه خبر: 66971
روزانه یک هزار نفر برای دریافت خدمات به کارگزاری تأمین اجتماعی رفسنجان مراجعه می کنند

صوراسرافیل گفت: میزان مراجعه کنندگان به کارگزاری روزانه نزدیک به هزار نفر می باشد که در روزهای پایانی ماه افزایش می یابد.

خانه » آخرین اخبار » روزانه یک هزار نفر برای دریافت خدمات به کارگزاری تأمین اجتماعی رفسنجان مراجعه می کنند

صوراسرافیل در حاشیه افتتاح رسمی دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، گفت: این کارگزاری از اواخر سال گذشته و در راستای انجام بخشی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی به صورت رایگان برای همشهریان راه اندازی گردید.

مدیر کارگزاری تأمین اجتماعی رفسنجان با بیان اینکه این مجموعه به صورت خصوصی و با هزینه یک میلیارد ریال تأسیس گردیده است، افزود: میزان مراجعه کنندگان به کارگزاری به طور روزانه نزدیک به هزار نفر می باشد که در روزهای پایانی ماه افزایش می یابد.

وی با اشاره به میزان اشتغالزایی این مجموعه برای ۱۱ نفر، اظهار کرد: انجام کلیه خدمات مربوط به تأمین اجتماعی از قبیل تکمیل لیست بیمه، صدور برگه های پرداخت حق بیمه و ارائه کمک های کوتاه مدت مانند ازدواجف کفن و دفن و غیره در این شعبه انجام می شود.

لازم به ذکر است کارگزاری تأمین اجتماعی امروز با حضور مدیر کل تأمین اجتماعی استان، آذین نماینده مردم رفسنجان و انار، رمضانی پور امام جمعه، ملانوری فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات این مجموعه به طور رسمی افتتاح شد.

همشهریان برای آشنایی با خدمات این کارگزاری و انجام امور مربوط به تأمین اجتماعی می توانند همه روزه در دو نوبت صبح و عصر به خیابان شریعتی، خیابان شهید باقری، دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی مراجعه نمایند.

برچسب ها:
بیمه خانه خشتی رفسنجان صوراسرافیل کارگزاری تأمین اجتماعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان