سال ۹۴ سال پیگیری توافق نامه های اقتصادی است/ بی اعتمادی مردم به مسئولین ریشه در وعده های دروغین آنان دارد

  • شناسه خبر: 66962
سال ۹۴ سال پیگیری توافق نامه های اقتصادی است/ بی اعتمادی مردم به مسئولین ریشه در وعده های دروغین آنان دارد

رزم حسینی سال ۹۴ را سال پیگیری توافق نامه های اقتصادی دانست و خواستار ارتباط بیشتر مسئولین با مردم شد.

خانه » آخرین اخبار » سال ۹۴ سال پیگیری توافق نامه های اقتصادی است/ بی اعتمادی مردم به مسئولین ریشه در وعده های دروغین آنان دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، استاندار کرمان صبح امروز در حاشیه کلنگ زنی اولین نیروگاه برق رفسنجان، از حضور سرمایه گذاران در توسعه و مشارکت در جهاد اقتصادی ابراز خرسندی نمود و گفت: خوشبختانه از زمان آغاز فعالیت ستاد مثلث اقتصادی در رفسنجان تاکنون به میزان ۵۰ برابر بودجه عمرانی دولت در شهرستان سرمایه گذاری شده است.

علیرضا رزم حسینی وجود وفاق استانی را در ایجاد ثروت و رفاه اجتماعی مؤثر خواند و گفت: در نظامی که دارای عقب افتادگی های اقتصادی و فرهنگی است، باید از حرف های حزبی گذر و بر ظرفیت های مردمی تکیه کرد و مدیران اقتصادی نیز باید مردمی باشند؛ نه دولتی.

وی حمایت از سرمایه گذار را وظیفه همه مسئولین دانست و گفت: امروز بسیاری از پروژه ها به دلیل تنظیم قوانین مزاحم در مدت زمان طولانی به ثمر می نشیند که باید کمک کنیم با رفع این قوانین، این امر در استان و کشور ریشه بدواند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه باید در ایجاد جهاد اقتصادی فعالیت کرده و با مشارکت مدیران اقتصاد مقاومتی را کلنگ بزنند تا ضمن اجرای زیرساخت های اقتصادی، به سمت توسعه یافتگی پیش رویم.

استاندار کرمان-خانه خشتی (۷)

رزم حسینی خواستار فرهنگسازی در این زمینه شد و افزود: مبنای اقتصاد مقاومتی توافق و پذیرش همه جانیه برای تکریم سرمایه گذاران است تا باور کنیم موفقیت به سرعت انجام می شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در حال حاضر پروژه ها را در شرایط رکود اجرا می کنیم، اظهار کرد: شفافیتی که در ارائه اطلاعات در این زمینه وجود دارد، در کشور کم نظیر است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم شکل گرفته است و نباید آن ها را نامحرم دانست، گفت: امروز باید مشکلات را با مردم در میان بگذاریم و آن ها را با خود همراهی کنیم تا مشارکت فوق العاده آن ها را مشاهده کنیم.

رزم حسینی از بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولین ابراز ناراحتی کرد و گفت: متدسفانه مردم به خاطر وعده های دروغین مسئولین، به آنان بی اعتماد شده اند؛ لذا باید ارتباط با مردم را افزایش دهیم و گسست اجتماعی به وجود آمده را با اعتماد متقابل پر کنیم.

وی سال ۹۴ را سال پیگیری توافق نامه های اقتصادی دانست و افزود: برای پیگیری پروژه های سرمایه گذاری، می توانیم برخی اختیارات را برای توسعه یافتگی اخذ کنیم؛ امیدواریم سرمایه گذاران در این جهاد اقتصادی خسته نشوند.

نیروگاه برق رفسنجان-خانه خشتی (۸)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هنرمند

    در این مراسم تا دلتان بخواد سخنران بوده تا مرد عمل
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان