مدیر آموزش و پرورش رفسنجان تأکید کرد؛

یکی از عوامل نابودی انسان، استفاده از دخانیات است

  • شناسه خبر: 66760
یکی از عوامل نابودی انسان، استفاده از دخانیات است

حسینی پور گفت: پدری که از سیگار و مواد مخدر استفاده می کند نمی تواند از فرزندش توقع انسان سالم و مفید داشته باشد.

خانه » آخرین اخبار » یکی از عوامل نابودی انسان، استفاده از دخانیات است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حسینی پور مدیر آموزش و پرورش رفسنجان در همایش روز جهانی بدون دخانیات، با اشاره به آیه ای از قرآن که در آن آمده؛ ای انسانها با دست خود، خودتان را در هلاکت نیاندازید تصریح کرد: یکی از عواملی که انسان را نابود می کند استفاده از دخانیات است.

وی یادآور شد: طبق قانون کلی در اسلام هرچه به بدن ضرر برساند حرام است و پدری که از سیگار و مواد مخدر استفاده می کند نمی تواند از فرزندش توقع انسان سالم و مفید داشته باشد.

سید کاظم حسینی پور-خانه خشتیسید کاظم حسینی پور فرزند را بالاترین سرمایه خانواده دانست و گفت: والدین در خانواده نسبت به فرزندان جایگاه باارزشی داشته باشند و پیشرفت فرزندان را فدای جهل و نادانی خود نکنند.

وی با تأکید به دور کردن فرزندان از آسیب های اجتماعی با رفتار درست، خاطر نشان کرد: امروزه فرزندان را با گفتار و سخن نمی توان به راه درست هدایت کرد؛ بلکه با رفتار و عمل این کار صورت می گیرد.

وی آموزش و پرورش، بهداشت و خانواده را سه ضلع مثلث دانست که نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان دارند و افزود: شناسایی آسیب های اجتماعی و آگاهی به فرزندان امر مهمی است که خانواده در آن نقش مهم تری دارد.

روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۷)

این همایش با اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه پسرانه شاهد و برنامه های شاد و متنوع با موضوع پیشگیری از دخانیات همراه بود.

در پایان از نمایشگاه کاردستی دانش آموزان مدارس رفسنجان بازدید شد و جوایزی به آنان اهدا گردید.

روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۱۶) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۱۷) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۹) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۲۳) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۱۹) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۲۲) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۲۵) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۲۴) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۱۵) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۲۶) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۱۱) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۱۰) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۱۴) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۸) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۳) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۴) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۵) روز جهانی بدون دخانیات در رفسنجان-خانه خشتی (۱)

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان نمایشگاه آثار هنری علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان