همایش دست خط های دوست داشتنی،پدران خوش خط در رفسنجان

  • شناسه خبر: 6671
همایش دست خط های دوست داشتنی،پدران خوش خط در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” به همت انجمن هنرهای تجسمی وبا همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان همایش«دست خط های دوست داشتنی،پدران خوش خط» صبح جمعه ۱۹ خرداد ماه در نگارخانه فرهنگ رفسنجان برگزار شد. در این همایش که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی(ع) وروز پدر برگزارشد بیش از ۴۰ نفراز پدران بالای ۴۵ سال […]

خانه » آخرین اخبار » همایش دست خط های دوست داشتنی،پدران خوش خط در رفسنجان
همایش دستخط های دوست داشتنی پدران دررفسنجان

همایش دستخط های دوست داشتنی پدران دررفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” به همت انجمن هنرهای تجسمی وبا همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان همایش«دست خط های دوست داشتنی،پدران خوش خط» صبح جمعه ۱۹ خرداد ماه در نگارخانه فرهنگ رفسنجان برگزار شد. در این همایش که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی(ع) وروز پدر برگزارشد بیش از ۴۰ نفراز پدران بالای ۴۵ سال درفضایی صمیمی ودوستانه غزلیات حافظ را با خطی خوش به رشته تحریر درآوردند.

این مراسم که با اجرای موسیقی سنتی وشعرخوانی آقای مهدی جهانبخش شاعرطنزپردازرفسنجانی همراه بود؛با هدف اهمیت دادن به خط تحریری خوش برگزارشد.مداین زاده مسئول انجمن هنرهای تجسمی ضمن یادآوری این نکته خاطر نشان ساخت: درمیان اطرافیان ما کسانی وجود دارند که دارای خط خوشی هستند خوش خطی مخصوصا برای ما ایرانی ها یک موهبت وهنربه شمارمی رود وچون تا امروز کسی برای این هنربدین شکل اقدامی نکرده بود انجمن هنرهای تجسمی رفسنجان با کمک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اقدام به برگزاری این همایش نمود.مسئول انجمن هنرهای تجسمی متذکرشد که میدانیم تعداد پدران خوش خط بیش از این عزیزانی بود که در همایش شرکت کردند ولی امیدواریم در همایش های بعدی از وجود این عزیزان استفاده ببریم واین حداقل کاری است که می توان برای پدران مهربان این شهر انجام داد. در پایان همایش ازشرکت کنندگان با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان