خطیب جمعه کشکوئیه؛

تیم دیپلماسی مانند امام خمینی(ره) به خدا توکل داشته باشند نه کدخدا

  • شناسه خبر: 66639
تیم دیپلماسی مانند امام خمینی(ره) به خدا توکل داشته باشند نه کدخدا

حجت الاسلام محرابی زاده گفت: امام خمینی(ره) در تمام مراحل زندگی با توکل برخدا به امورات رسیدگی می کرد اما اکنون برخی نگاهشان به دست کد خدای جهان است؛

خانه » آخرین اخبار » تیم دیپلماسی مانند امام خمینی(ره) به خدا توکل داشته باشند نه کدخدا

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، خطیب جمعه کشکوئیه در جمع نمازگزاران با اشاره به اینکه صبر ریشه اصلی هر گونه پیروزی مادی و معنوی است، اظهار داشت: قرآن به افراد با ایمان دستور استقامت در برابر دشمن را می‌دهد و این خود می‌رساند که تا ملتی در جهاد با نفس و اصلاح نقاط ضعف درونی پیروز نشود، پیروزی او بر دشمن ممکن نیست.

امام جمعه کشکوئیه به فعالیت‌های سربازان گمنام اشاره کرد و گفت: حقا و انصافا ما بخش مهمی از امنیت اخلاقی و اجتماعی و سیاسی را مدیون این سربازان گمنام و خوش نام امام زمان (عج) هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از توطئه‌های دشمنان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی شده است، گفت: اگر خدای نکرده این توطئه‌ها خنثی نمی‌شد معلوم نبود چه مصیبتی بر سر کشور وارد می‌شد.

حجت الاسلام محرابی زاده به سالروز ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در تمام مراحل زندگی با توکل برخدا به امورات رسیدگی می کرد اما اکنون برخی نگاهشان به دست کد خدای جهان است؛ غافل از اینکه اگر در راه، توکل بر خدا داشته باشند کدخدا عددی نیست و همانگونه که حضرت امام (ره) فرمود آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

امام جمعه کشکوئیه با اشاره به اینکه امام به سه بعد عقلانیت و معنویت و عدالت تکیه داشتند، تاکید کرد: امام بعد عقلانیت مردم را محوری‌ترین پایه و اساس می‌دانستند؛ امام اعتقاد داشت، قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است. و لذا جمهوری اسلامی را بهترین مدل برای اداره کشور می‌دانست.

وی با اشاره به اینکه امام در مقابل دشمن انعطافی نداشت و اعتمادی به دشمن نمی‌کرد، افزود: امام در مقابل دشمن مثل کوه می‌ایستاد و از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد می‌کرد.

برچسب ها:
امام خمینی خانه خشتی رفسنجان کدخدا کشکوئیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کمال

    این آقایون تا برای دنیای خودشون خون شهدا رو به کدخدا نفروشن کوتاه نمیان. شما خودت رو خسته نکن حاج آقا!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان