یادداشت/ علیرضا شاهسونی

مذاکره به چه قیمتی؟!/ باید با تدبیر کارها را امیدوارانه پیش برد ولی نه به هر قیمتی!

  • شناسه خبر: 66630
مذاکره به چه قیمتی؟!/ باید با تدبیر کارها را امیدوارانه پیش برد ولی نه به هر قیمتی!

هدف آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان نظام مانند سال ۶۵ زمین زدن جمهوری اسلامی ایران است؛ هدف دشمن مشخص است و باید با تدبیر کارها را امیدوارانه پیش برد ولی نه به هر قیمتی!

خانه » آخرین اخبار » مذاکره به چه قیمتی؟!/ باید با تدبیر کارها را امیدوارانه پیش برد ولی نه به هر قیمتی!

به گزارش “خانه خشتی“، این چند وقت اخیرخوشبختانه خط قرمز های نظام علنی شدند. خیلی خوشبینانه به مسئله نگاه کنیم این قضیه بوجود می آید که طرف مقابل باید خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول کند!!! با توجه به عقبه آنها این بعید است؛ چون به گفته خود مسئولین در مذاکرات خط قرمز ها مشخص هستند و باز هم طبق گفته خودشان به آنها عمل خواهند کرد.
خداروشکر برای همه مشخص شد که مسئله هسته ای بهانه بود چرا که بعد از تبدیل شدن مکان های هسته ای به دانشگاه (مرکز تحقیقات)، باز هم همه می دانند که این سناریو ادامه دارد و حرف های تازه تر خواهند زد چرا که اصلا مسئله هسته ای مورد نظر دشمنان نیست بلکه نظام جمهوری اسلامی هدف قرار گرفته است. حال مسئولان مملکت باید خیلی ظریف و موشکافانه عمل کنند چرا که با یک لغزش ممکن است ضربه ای وارد شود که تا سالها نشود آسیب های آن را جبران کرد.
بعد از هسته ای  به سراغ شناسایی دانشمندان هسته ای و بازجویی از آنها و قطعا پس از آن ترور این شخصیت ها و همچنین پس از همه این مسائل بازدید از تاسیسات نظامی (فرمانده کل قوا امام خامنه ای: درباره بازرسی ها گفتیم اجازه نمیدهیم از هیچ یک از مراکز نظامی هیچگونه بازرسی از سوی بیگانگان انجام بشود) مد نظر طرف های غربی قرار می گیرد و بعد ازهمه این ها، مسئله رهبری و ولایت فقیه مطرح می شود و در نهایت نظام جمهوری اسلامی مورد هدف قرار می گیرد .
هدف آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان نظام مانند سال ۶۵ زمین زدن جمهوری اسلامی ایران است.
البته چشم بیدار انقلاب مگر باید خواب باشد تا این انقلاب را دشمن نابود کند.
هدف دشمن مشخص است و باید با تدبیر کارها را امیدوارانه پیش برد ولی نه به هر قیمتی!
رهبری در مورد دانشمندان هسته ای صراحتا اعلام می کنند که من اجازه نمی دهم، باید دید که چالش بزرگ به وجود آمده در مذاکرات و مشخص شدن خط قرمزها، چه رویکردی در مسئولین به وجود خواهد آورد.
دشمنی آمریکا با نظام بر هیچ کس پوشیده نیست و زیاده خواهی آنها در مذاکرات امری بیجا و غیر ممکن است.در این برهه از زمان مجلس شورای اسلامی خیلی وظیفه اش سنگین است چراکه باید حواسش را جمع کند، چون اگر آمریکا بخواهد پروتکل الحاقی اجرا شود باید پروتکل طبق قانون به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
این جمله هم خطاب به مسئولان کشور، که اگر از ظرفیت داخل استفاده بشود مسئله هسته ای آسان خواهد شد .
مذاکرات به بن بست رسیده و قطعا رهبری این را اعلام نخواهد کرد، که شما نروید ، چون با این کار رهبری وسیله ای می شود تا مذاکرات نزدیک به شکست خورده، توجیه پیدا کند، شما خودتان بفهمید که عزت در چیز دیگریست.
اما او!!حواسش به همه چیز است. خدا در پناه مهدی حفظشان کند.
یادداشت از: علیرضا شاهسونی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دانشجو

    سلام بسیار عالی و منصفانه بود خدا قوت میگم به جوانان انقلابی

    امید

    منصفانه بود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان