کودکی در مراسم دفنش زنده شد+عکس

  • شناسه خبر: 6660
کودکی در مراسم دفنش زنده شد+عکس

به گزارش خانه خشتی  به نقل از ایسنا، «کلوین سانتوس» که به دلیل ابتلا به ذات‌الریه تحت درمان بود، علی‌رغم تلاش پزشکان در برابر این بیماری مقاومت نکرد و فوت کرد. بنابر اعلام رسانه‌های محلی برزیل، تنفس «کلوین» هنگام معالجه در یکی از بیمارستان‌های شمال این کشور قطع شد و پزشکان برای بازگرداندن او نتوانستند […]

خانه » آخرین اخبار » کودکی در مراسم دفنش زنده شد+عکس

به گزارش خانه خشتی  به نقل از ایسنا، «کلوین سانتوس» که به دلیل ابتلا به ذات‌الریه تحت درمان بود، علی‌رغم تلاش پزشکان در برابر این بیماری مقاومت نکرد و فوت کرد. بنابر اعلام رسانه‌های محلی برزیل، تنفس «کلوین» هنگام معالجه در یکی از بیمارستان‌های شمال این کشور قطع شد و پزشکان برای بازگرداندن او نتوانستند اقدامی انجام دهند به همین دلیل پس از تایید مرگ این کودک جسد «کلوین» را به والدینش تحویل دادند تا برای خاکسپاری او آماده شوند اما او در کمال تعجب از تابوت بلند شد و از پدرش درخواست آب کرد.

زنده شدن کودکی درمراسم تشییع

زنده شدن کودکی درمراسم تشییع

پدر «کلوین» گفت:‌ همه در حال فریادزدن بودند، هیچ‌ فردی نمی‌توانست این صحنه را باور کند، برگشت پسرم به زندگی معجزه بود. اما مجددا به حالت قبل بازگشت و چشمانش را بست.«کلوین» برای بار دوم به بیمارستان منتقل شد و این بار علی‌رغم بررسی پزشکان به زندگی بازنگشت.

 پدر «کلوین» معتقد است پزشکان در نجات فرزندش سهل‌انگاری کرده و شکایتی علیه آنان تنظیم کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان