هر روز یک سرباز آمریکایی خودکشی می کند

  • شناسه خبر: 6643
هر روز یک سرباز آمریکایی خودکشی می کند

  به گزارش خانه خشتی به نقل ازایرنا، روزنامه سوییسی ‘بلیک’ در این خصوص نوشت: تقریبا هر روز یک سرباز آمریکایی در نقطه ای در جهان دست به خودکشی می زند. این روزنامه افزود: خودکشی سربازان در ارتش آمریکا در سالجاری بقدری افزایش یافته که در ۱۰ سال گذشته اینگونه نبوده است. به نوشته این […]

خانه » آخرین اخبار » هر روز یک سرباز آمریکایی خودکشی می کند

 

خودکشی سربازان امریکایی

خودکشی سربازان امریکایی

به گزارش خانه خشتی به نقل ازایرنا، روزنامه سوییسی ‘بلیک’ در این خصوص نوشت: تقریبا هر روز یک سرباز آمریکایی در نقطه ای در جهان دست به خودکشی می زند.

این روزنامه افزود: خودکشی سربازان در ارتش آمریکا در سالجاری بقدری افزایش یافته که در ۱۰ سال گذشته اینگونه نبوده است.

به نوشته این روزنامه سوییسی، کارشناسان دلایل مختلفی را برای این پدیده ذکر می کنند که شرکت در عملیات رزمی زیاد، افسردگی های شدید، مصرف داروهای روانگردان زیاد و مشکلات مالی خصوصی برخی از آنها هستند.

‘بلیک’ نوشت: آنگونه که در آمار ارائه شده پنتاگون می توان مشاهده کرد، تعرضات جنسی، مصرف مشروبات الکلی بسیار بالا و خشونت خانوادگی نیز در زمان خدمت از سوی سربازان زیاد مشاهده می شود.

این روزنامه افزود: مسوول بخش پیشگیری از خودکشی سربازان آمریکایی روز گذشته تاکید کرد که ارقام خودکشی ها در ارتش که اینک ارائه شده بسیار نگران کننده هستند زیرا این تصور در ارتش وجود داشت که نرخ خودکشی ها کاهش یافته است.

روزنامه سوییسی افزود: در ۱۵۵ روزسالجاری ۱۵۴ سرباز آمریکایی دست به خودکشی زده اند که این رقم ۱۸ درصد درمقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن افزایش نشان می دهد.

به نوشته این روزنامه، از ژانویه تا ماه می سالجاری، تعداد خودکشی ها در بین سربازان آمریکایی در مقایسه با دو سال گذشته تا۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

روزنامه سوییسی نتیجه گرفت: بنابراین امروز سربازان آمریکایی بیشتر خود، جان خویش را می گیرند تا در جبهه های جنگ کشته شوند.

این روزنامه یادآور شد: موضوع حائز اهمیت در این زمینه آن است که آمار پنتاگون فقط تعداد خودکشی ها در بین سربازان فعال را شامل می شود در حالی که این امر درباره سربازان بازنشسته بررسی نشده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان