معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یادآور شد؛

۶۵ درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند

  • شناسه خبر: 66272
۶۵ درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند

دکتر احمد جمالی زاده گفت: عوامل استرس زا در ایجاد بسیاری از سرطانها نقش دارند که می توانیم با اصلاح سبک زندگی از ابتلا به سرطان ها پیشگیری کنیم.

خانه » آخرین اخبار » ۶۵ درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند

به گزارش “خانه خشتی”، دکتر احمد جمالی زاده با اعلام این خبر گفت: عوامل استرس زا در ایجاد بسیاری از سرطانها نقش دارند که می توانیم با اصلاح سبک زندگی از ابتلا به سرطان ها پیشگیری کنیم.

وی با اشاره راه اندازی کلینیک تشخیص سرطان سینه در سال گذشته، خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جزء ۹ دانشگاه کشور است که توانسته  این کلینک را در رفسنجان احداث کند.

دکتر جمالی زاده یادآور شد: از زمان راه اندازی این کلینیک تاکنون بیش از ۵ هزار نفر از بانوان رفسنجانی به این کلینیک مراجعه و تاکنون ۲۰ مورد قطعی سرطان بدخیم سینه در رفسنجان شناسایی شده و طی مراحل درمانی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ادامه افزود: رفسنجان جزء معدود شهرستان های کشور است که دستگاه ماموگرافی دیجیتال را راه اندازی کرده است.

وی همکاری دستگاههای مسئول، خیرین و سازمانهای مردم نهاد را در پیشگیری و حمایت از بیماران سرطانی مؤثر دانست و گفت: بسیاری از سرطان ها اگر به موقع تشخیص داده شوند می توان جلوی پیشرفت آن را گرفت.

برچسب ها:
۶۵ درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان